  • 1. Data: 2004-12-08 16:25:15
    Temat: skarga
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    Złożyłem skargę do NSA za pośrednictwem organu II instancji. Upłynął
    miesiąc i nic. Nie wiem co robić dalej. Proszę o radę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-08 17:24:35
    Temat: Re: skarga
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Złożyłem skargę do NSA za pośrednictwem organu II instancji. Upłynął
    > miesiąc i nic. Nie wiem co robić dalej. Proszę o radę.

    panie szanowny, odwolanie od decyzji organu II instancji sklada sie do
    właściwego wojewodzkiego sadu administracyjnego, od ktorego to sluzy odwołanie
    /zazalenie/ do NSA, pomylil pan instancje,
    nie wiem na pewno, ale NSA moze przekazac sprawe do WSA... prosze zajrzec do
    ustawy z 30 sierpnia 2002 r /prawo o postepowaniu przed sadami administracyjnymi
    /dz. u. nr 153, poz 1270, 1271 ze zm./.
    ewentualnie z25 lipca 2002 roku prawo o ustroju sadow administracyjnych /dzunr
    153, poz 1269/.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-08 17:40:36
    Od: log<n...@p...onet.pl>

> [...]
    administracyjnymi
    > /dz. u. nr 153, poz 1270, 1271 ze zm./.
    > ewentualnie z25 lipca 2002 roku prawo o ustroju sadow

    żle napisałem, złożyłem do WSA. Tylko co dalej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-12-08 18:25:25
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > żle napisałem, złożyłem do WSA. Tylko co dalej.

    więc tak
    rozumiem, że złożył pan skargę w przewidzianej prawem formie? za pośrednictwem
    organu, od którego decyzji pan się odwołuje? bo taka jest zgodnie z prawem o
    postepowaniu przed sadami administracyjnymi procedura.
    i ten organ, w ciągu 30 dni, od dnia wpłynięcia pańskiej skargi przesyła ją do
    właściwego WSA, wraz z odpowiedzią na pańską skargę.
    i później pan sobie czeka ;), to są sądy ;), na załatwienie sprawy w dawnych
    ośrodkach zamiejscowych Naczelnego Sadu Administracyjnego czekało sie ok. 1,5
    roku, więc niech pan nie liczy, że w WSA jest to minuta osiem, wszak WSA
    rozstrzygają jeszcze sprawy wniesione do NSA OZ, te nie rozpatrzone do 1.01.2004
    roku.
    a jeśli w pańskim piśmie będą jakieś braki formalne sąd wezwie pana do ich
    uzpełnienia w typowym dla administracji terminie - 7 dni.

    w razie problemów proszę pytać, lepiej mailem, tutaj mogę przeoczyć.
    pozdrawiam.