  • 1. Data: 2004-12-08 14:28:33
    Temat: Mam taki problem?
    Od: "Grzes" <g...@w...pl>

    Mialem stluczke drogowa , sprawca napisal mi oswiadczenie ze wyplaci mi
    1000zl. Oczywiscie mi nie wyplacil wiec zglosilem to na policji i w jego
    ubezpieczalni WARTA. Ubezpieczalnia zrobila kosztorys i wycene pomniejszajac
    koszty o te 1000zl ktore widnialy w oswiadczeniu sprawcy . Napisali w
    oswiadczeniu ze jest to zaliczka!!! czy maja takie prawo? czy mogedochodzic
    jeszcze tych 1000zl. Sprawca sie przyznal do kolizji ale tego 1000 zl nie
    chce mi oddac. wiem ze moge na drodze cywilnej go sadzic, ale dlaczego
    ubezpieczalnia zabrala te 1000zl.

  • 2. Data: 2004-12-08 15:56:08
    Temat: Re: Mam taki problem?
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > jeszcze tych 1000zl. Sprawca sie przyznal do kolizji ale tego 1000 zl nie

    Nie. Nie maja takiego prawa.

  • 3. Data: 2004-12-08 16:03:43
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Nie. Nie maja takiego prawa.

    Moze uscisle, zanim mnie ktos zlinczuje.

    Zloz odwolanie i wskaz w nim fakt, ze nie dostales tych 1000 zl, a
    sprawca wypadku uchyla sie od wyplaty i dlatego zlozyles papiery o
    wyplate do ubezpieczyciela. I takie tam bzdety typu o bezprawnym
    obnizeniu odszkodowania, bezpodstawnym postepowaniu itp itd.

  • 4. Data: 2004-12-08 16:05:55
    Temat: Odp: Mam taki problem?
    Od: "Grzes" <g...@w...pl>

    pl...

> [...]
    > wyplate do ubezpieczyciela. I takie tam bzdety typu o bezprawnym
    > obnizeniu odszkodowania, bezpodstawnym postepowaniu itp itd.

    dzieki wlasnie tak zrobie bo to sa jakies jaja, chyba ze maja jakis
    regulamin wewnetrzny

  • 5. Data: 2004-12-08 16:24:48
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > dzieki wlasnie tak zrobie bo to sa jakies jaja, chyba ze maja jakis
    > regulamin wewnetrzny

    Oczywiście że mają. Ma dwa punkty. Pierwszy żeby nic nie płacić. Drugi - że w
    przypadku gdy trzeba jednak coś zapłacić patrz punkt pierwszy. Trzeba się do
    tego przyzwyczaić i spowodować ich działanie z pominięciem regulaminu. Tomek

  • 6. Data: 2004-12-08 16:40:45
    Od: "Grzes" <g...@w...pl>

> [...]
    do
    > tego przyzwyczaić i spowodować ich działanie z pominięciem regulaminu.

    masz racje jak sie nie postawisz to cie oleja i jeszcze najlepiej to im
    zaplac...