  • 1. Data: 2004-12-08 16:11:56
    Temat: prosze obejrzec UWAGE dzis o 19.45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    o tym zdarzeniu pisalem, nie wiem czemu tak pozno
    TVN sie za to zabralo.
    Chodzilo o strzelanie do przypadkowego samochodu.
    (ponad 20 strzalow) cudem nikt nie zginal.

    Komentarze prosze po obejrzeniu programu.
    (najlepszy byl komentarz policjanta, trzeba bylo kupic skode :-)

    P.

  • 2. Data: 2004-12-08 19:12:02
    Temat: Re: prosze obejrzec UWAGE dzis o 19.45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Komentarze prosze po obejrzeniu programu.
    > (najlepszy byl komentarz policjanta, trzeba bylo kupic skode :-)

    heh, ja juz nic do dodania nie mam...

    jedno pytanie, czy policjant ktory zeznal ze samochodem probowali go
    rozjechac,
    czy za skladanie falszywych zeznan moze poniesc kare.. tak jak zwykly
    smiertelnik?
    Chcilabym widziec mine tej mendy jak zobaczyl zdjecie auta z komisu
    (stukniete z przodu).

    P.

  • 3. Data: 2004-12-08 21:04:38
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > smiertelnik?
    > Chcilabym widziec mine tej mendy jak zobaczyl zdjecie auta z komisu

    Nikt Ci nie odpowie, bo musieli by odpowiadać obrońcy policjantów. Dla nich to
    za duzy szok. Najpierw zabity pies, potem pijany komendant a na końcu
    dzisiejsza relacja w TV. Nie maja argumentów. Skonczyły się i kropka. Tomek