  • 101. Data: 2004-09-22 15:21:45
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > czyli gdyby proponowal loda w piwnicy mojemu dziecku (co na zdrowy rozum =
    > ruchanie)

    To Twoje prywatne skojarzenia.

    > gdybym poszedl za nim jak sprowadza innego dzieciaka
    > do piwnicy i gdybym zobaczyl ze gwalci tegoz dzieciaka to uwazasz

    A jeśli by nie gwałcił? Tzn. gdyby dzieciak sam chętne i dobrowolnie?

    > ze zrownalbym sie z kolega pod celi gdybym
    > go wtedy polamal? Zalosne myslenie.

    Twoje. Bestialstwem niczego nie rozwiążesz. Weź pod uwagę, że wielu
    pedofili CHCE z tym walczyć. Ale nikt im nie pomaga.

    [ciach]

    > to jest sposob myslenia osoby ktora nie chce by jego dziecku cos
    > zagrazalo.

    Wyuczenie się bestialskich wzorców postępowania (zabić, zmaltretować) to
    też zagrożenie dla dziecka.

    > TYle ze ja bym sprawdzil.

    Chociaż tyle...

    > ps.
    > Widac jestes osoba ktora pozwala sobie pluc w twarz. I ktorej to
    > odpowiada.

    [chhhhhhhhhhhhark] [ TFU! ]

    I co mi teraz zrobisz? ;-P

  • 102. Data: 2004-09-22 15:41:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To Twoje prywatne skojarzenia.

    patrz tam

    > A jeśli by nie gwałcił? Tzn. gdyby dzieciak sam chętne i dobrowolnie?

    tu: majac na uwadze fakt ze wczesniej mojemu dziecku to proponowal
    to bez zadnych skrupulów. Ale mówie sprawdziłbym wczesniej czy
    rzeczywisice o to chodzi.
    widzac jak sie rucha z innym dzieciakiem mialbym 100000000 %
    pewnosci.

    > Twoje. Bestialstwem niczego nie rozwiążesz. Weź pod uwagę, że wielu
    > pedofili CHCE z tym walczyć. Ale nikt im nie pomaga.

    tutaj jest zalozenie ze
    1. proponowal mojemu dziecku oda w piwnicy
    2. poszedlem po tym zdarzeoiu za nim jak szedl
    z innym dzieckiem do wpiwnicy i widzialem jak sie ruchaja

    nie ma wtedy watpliwosci ze to samo chcial zrobic z moim

    > Wyuczenie się bestialskich wzorców postępowania (zabić, zmaltretować) to
    > też zagrożenie dla dziecka.

    patrz zalozenia powyzej. Czlowiek ktory chce sie leczyc nie zaczepiia co
    chwile kogos.
    TYlko jak juz nie wytzryma ciach pach i w krzaki.

    Po za tym dziecko nie wiedzialo by co sie z owym Panem stalo :-)

    > Chociaż tyle...

    to nie chociaż to wiele. Wystarczajaco bym wiedzial ze chcial wyruchac
    mojego dzieciaka

    > [chhhhhhhhhhhhark] [ TFU! ]
    >
    > I co mi teraz zrobisz? ;-P

    a nic. Twoja godnosc Twoja sprawa :-)

    P.

  • 103. Data: 2004-09-22 15:41:52
    Temat: Re: sasiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ummm... Czy czasem nie pomyliłeś homoseksualizmu z pedofilią?

    a moze partner ma 3 latka? :)

    P.

  • 104. Data: 2004-09-22 15:47:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > tu: majac na uwadze fakt ze wczesniej mojemu dziecku to proponowal
    > to bez zadnych skrupulów. Ale mówie sprawdziłbym wczesniej czy
    > rzeczywisice o to chodzi.
    > widzac jak sie rucha z innym dzieciakiem

    Ponawiam pytanie: a jeśli nie byłby to gwałt? Jak byś wówczas zareagował?

    > mialbym 100000000 %
    > pewnosci.

    Integer out of range error ;->

> [...]
    > z innym dzieckiem do wpiwnicy i widzialem jak sie ruchaja
    >
    > nie ma wtedy watpliwosci ze to samo chcial zrobic z moim

    Dużo tego gdybania.

    > patrz zalozenia powyzej. Czlowiek ktory chce sie leczyc nie zaczepiia co
    > chwile kogos.

    Jasssne. Porównaj sobie to z jakimkolwiek innym nałogiem.

    ?

    > Po za tym dziecko nie wiedzialo by co sie z owym Panem stalo :-)

    Dowiedziałoby się, jakby przyszli smutni panowie przesłuchać w sprawie
    pobicia.

    > to nie chociaż to wiele. Wystarczajaco bym wiedzial ze chcial wyruchac
    > mojego dzieciaka

    Czy mógłbyś się wyrażać w jakiś cywilizowany sposób?

    Nie załapałeś ;->

  • 105. Data: 2004-09-22 16:16:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ponawiam pytanie: a jeśli nie byłby to gwałt? Jak byś wówczas
    zareagował?

    wiedzialbym w jakim celu zadawal te pytanie mojemu dziecku.
    Czyli namawial go do seksu, gdyby te dziecko bylo w wieku
    opisywanym w watku to nie wrozylbym dobrze temu gosciowi :)

    > Integer out of range error ;->

    :))

    > Dużo tego gdybania.

    ja nie gdybam sa 2 zalozenia, mojemu proponowal i pozniej widzialem co z
    innym robil.
    to duzo? :)

    > Jasssne. Porównaj sobie to z jakimkolwiek innym nałogiem.

    no chocby jedzenie. Nie nie je nie je, az w koncu wieczor
    hmm, pomysli o jedzeniu, i jak wpadnie do kuchni dorwie sie do lodowki zje
    wszystko.

    Tak samo alkoholik, no ja przeciez nie pije, i rzezcywiscie powstrzymuje
    sie iles tam czasu az wkoncu jak zlapie za butelke to tak sie schleje ze
    moze w szpitalu
    wyladowac.
    Jak ktos chce to moze kontrolowac ale osoba o slabej woli wkoncu zmieknie,
    (nagle wybuchnie)

    > Dowiedziałoby się, jakby przyszli smutni panowie przesłuchać w sprawie
    > pobicia.

    Ajajaj, jestes policjantem prawda? Znasz statystyki (ile osob w danym roku
    zaginelo).
    Krotka pilka, a jezeli mialoby byc juz pobicie (bardzo brutalne) to na
    pewno braly by w tym
    udzial osoby ktore by "zachecily" pana do milczenia.

    > Czy mógłbyś się wyrażać w jakiś cywilizowany sposób?

    wystarczajaco bym wiedzial ze chcial odbyc stosunek plciowy z moim
    dzieckiem.

    moze byc? :)

    > Nie załapałeś ;->

    prosze kolo ratunkowe

    P.

  • 106. Data: 2004-09-22 17:52:22
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: marian <m...@n...gazeta.pl>

    > Powinniście się pobrać...

    prawo nie zezwala ... :)

    marych

  • 107. Data: 2004-09-22 17:55:56
    Od: marian <m...@n...gazeta.pl>

    Przemek R. wrote:

    > bo takowej nie bylo. Wiadomo o co chodzi ale nie bylo grozby. Jedynie moga
    > sie nim
    > blizej zainteresowac z nadzieja ze dowodow dostarczy.
    >

    > P.

    Moim (i nie tylko) zdaniem byla grozba. Mam nadzieje, ze nie rozejdzie sie
    po kosciach (rodzice dzieciaka maja srodki determinacje i pozycje
    spoleczna, zeby sprawe pilotowac - wiem ... nie ma rownosci).

    pozdrowienia
    marych

  • 108. Data: 2004-09-22 18:07:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:cirhat$1iqm$1@news2.ipartners.pl...

    > jak dla mnie eot
    > znam ciekawsze zajecia niz rozmowa z ciemnym burakiem

    Argumenty się skończyły? Bo w dotychczasowej wymianie "poglądów" wyszedłeś
    na przytępawego dupka.
    Zacznij myśleć.

    Leszek

  • 109. Data: 2004-09-22 18:48:39
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Beatka <b...@o...pl> wrote:

    > A mi chodzi jedynie o przymusowe leczenie pedofila po wyjsciu na wolnosc!

    W jaki sposób?

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 110. Data: 2004-09-22 19:02:13
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > to jest sposob myslenia osoby ktora nie chce by jego dziecku cos
    > zagrazalo.

    Ładny dajesz wzór dzieciakowi.

    > Widac jestes osoba ktora pozwala sobie pluc w twarz. I ktorej to
    > odpowiada.

    Argumenty ad meritum się skończyły?

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    twoja ewentualna kobieta bedzie miala raj:) (C) meganka o crontabach