  • 11. Data: 2004-08-11 08:14:09
    Temat: Re: samochod po zmarlym bracie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, Dorota D. wrote:

    >+ Użytkownik "kazik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ Brat zmarł w sierpniu, czyli... najdalej 10 dni temu. Wzrusza mnie to, że
    >+ myślisz o Jego samochodzie... :(

    Wiesz, żeby sobie próbować odpowiedzieć na pytanie czy *wolno mu*
    na przykład jeździć owym samochodem (oczywiście odpowiedź pozytywna
    już była) czy może nie wolno (i jakby nie - mógłby zostać zatrzymany
    pod jakimś zarzutem np. przy kontroli) - to chyba POWINIEN myśleć.
    O samochodzie - lub prawach do niego.
    Chyba że uważasz iż owo myślenie jest zbędne a samochód *powinien*
    stać bezpański :]
    Nim się na mnie oburzysz - spróbuj wyjść z siebie, stanąć obok
    i uzmysłowić sobie że po czyjejś śmierci rodzina ma cały stosik
    spraw doczesnych o które też POWINNA zadbać ! Niezależnie co
    ma być motywacją do "zadbania" - bo to inna sprawa.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-08-11 08:24:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Pradziadek, aż tak wysoko nie zaszedł ;) Był tylko zwykłym, wykształconym
    > człowiekiem.

    Ale miał głośne wesele :PP

    HaNkA

  • 13. Data: 2004-08-11 08:40:40
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    A to ten od CHochola :)

  • 14. Data: 2004-08-11 09:16:03
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!

    Dorota D. napisał(a):

    > Brat zmarł w sierpniu, czyli... najdalej 10 dni temu. Wzrusza mnie to, że
    > myślisz o Jego samochodzie... :(

    Może masz to szczęście i nie wiesz, że w takich sytuacjach nieraz pomaga
    właśnie myślenie o czymś innym...

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski