  • 1. Data: 2004-08-10 15:04:38
    Temat: Odpowiedzialnosc
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Wlasnie bylem sobie tak na solarium i czytam te wskazania zawarte w na
    kartce w kabinie. Wyczytalem ze "... za rzeczy pozostawione w kabinie nie
    odpowiadamy" Moze ktos mi wytlumaczy czy jest to mozliwe ???

  • 2. Data: 2004-08-10 15:18:12
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie bylem sobie tak na solarium i czytam te wskazania zawarte w na
    > kartce w kabinie. Wyczytalem ze "... za rzeczy pozostawione w kabinie nie
    > odpowiadamy" Moze ktos mi wytlumaczy czy jest to mozliwe ???

    Tak bylo na filmie u Bareji (chyba na "Misiu").
    Czyli PRL wiecznie zywy :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 3. Data: 2004-08-10 15:21:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > kartce w kabinie. Wyczytalem ze "... za rzeczy pozostawione w kabinie nie
    > odpowiadamy" Moze ktos mi wytlumaczy czy jest to mozliwe ???

    To na wypadek gdybyś wychodząc "przypomniał" sobie, że miałeś w górnej
    kieszonce brylantowy naszyjnik i chyba właśnie zginął ;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-08-10 15:31:16
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    No dobra dobra zarty zartami ale czy oni tak naprawde nie ponosza
    odpowiedzialnosci ??

  • 5. Data: 2004-08-10 15:59:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > No dobra dobra zarty zartami ale czy oni tak naprawde nie ponosza
    > odpowiedzialnosci ??

    A dlaczego mieliby ponosić odpowiedzialność za coś czego nie widzą na oczy a
    w związku z czym za coś czego potencjalnie może nigdy nie było?
    Co innego spodnie lub inne części garderoby. Ngo przecież nie przyszedłeś;))

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-08-10 16:13:55
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]
    > w związku z czym za coś czego potencjalnie może nigdy nie było?
    > Co innego spodnie lub inne części garderoby. Ngo przecież nie

    Dlatego ze:
    1. Oferuja uslugi klientom i dbaja o ich bezpieczenstwo
    (rowniez ich mienie w kabinach)
    w trakcie swiadczenia tych uslug
    2. Bo moga miec (i maja) klucze do kabin
    3. Bo chca by klienci czuli sie u nich dobrze

    Najmocniejszy jest powod nr 2.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 7. Data: 2004-08-10 16:16:08
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 17:18:12 +0200, WOJSAL napisał(a):

    > Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Tak bylo na filmie u Bareji (chyba na "Misiu").
    > Czyli PRL wiecznie zywy :)

    " Za rzeczy pozostawione w szatni szatniarz nie odpowiada" ;-)

  • 8. Data: 2004-08-10 16:37:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w trakcie swiadczenia tych uslug
    > 2. Bo moga miec (i maja) klucze do kabin
    > 3. Bo chca by klienci czuli sie u nich dobrze

    I dlatego mieliby zbańczyć wypłacając Ci wartość zakładu za Twój domniemany
    diament w oprawie z platyny?

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2004-08-10 16:39:34
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <l...@p...fm> napisal(a):

    > I dlatego mieliby zbańczyć wypłacając Ci wartość zakładu za Twój domniemany
    > diament w oprawie z platyny?

    Najpierw musiałby udowodnić, że go tam wniósł.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 10. Data: 2004-08-10 16:44:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Najpierw musiałby udowodnić, że go tam wniósł.

    Sam widzisz, że jest to nierealne. A więc mówiąc krócej - " Nie odpowiadamy"
    ;))))
    Nie podoba nam sie - nie korzystamy.

    Pzdr
    Leszek