  • 11. Data: 2021-04-28 00:26:26
    Temat: Re: sąd wyśmiał kulsonów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-27, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > W sumie sędziowie muszą być naprawdę mocno cięci na dojną zmianę, bo w
    > sumie taka praktyka istniała "od zawsze" i wymiar sprawiedliwości to
    > przyklepywał:
    >
    > 1. Legitymujemy bez powodu
    > 2. Obywatel odmawia
    > 3. Walimy grzywnę za odmowę legitymowania - bez wnikania, czy samo
    > legitymowanie było zasadne.
    >
    > Kulsony muszą być bardzo zdziwieni, że zrobiło się inaczej.

    Sędziowie raz, widzą nagonkę i widzą, że policja stała się narzędziem
    tych, którzy tę nagonkę organizują, dwa, nie chcą legitymizować działań
    policji, bo pewnie również uważają, że poszło to już tak daleko, że bez
    rozliczeń się nie obejdzie.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2021-04-28 00:41:03
    Temat: Re: sąd wyśmiał kulsonów [Świat według GW]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-27, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    63,babcia-kasia.html

    > Jakie odszkodowanie za działania policji dostałaby babcia Kasia pod
    > rządami PO-Tuska?

    Zapewne żadne, bo nikt by jej nie targał w tym po sądach.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2021-04-28 01:01:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Zapewne żadne, bo nikt by jej nie targał w tym po sądach.

    To za PO-Tuska niezawisły sędzia nie skazał obywatela za to że został
    pobity przez policjanta? [AFAIR przy okazji Marszu Niepodległości]

    Ja nie jestem przeciw ograniczaniu niezwykłej łatwości legitymowania
    obywateli przez policjantów ale może nie rżnijmy głupa jak to wcześniej
    niby było (dużo) lepiej a dopiero teraz zeszło na dosłowne psy.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2021-04-28 02:21:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-27, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > obywateli przez policjantów ale może nie rżnijmy głupa jak to wcześniej
    > niby było (dużo) lepiej a dopiero teraz zeszło na dosłowne psy.

    No to walnij jakimś konkretem, to przeanalizujemy. Przeciętny uczestnik
    MN vs Babcia Kasia, tak trochę okoliczności mogą być inne w tym kwestia
    sensowności starania się o odszkodowanie, więc trzeba by ukonkretnić.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2021-04-28 06:20:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    O, i tu też im nie poszło:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,270
    26645,sieradz-przykleila-kartke-na-biurze-poslow-pis
    -policja-chciala.html

    "Aktywistka Anna Sikora z Sieradza w listopadzie zeszłego roku na
    drzwiach biura posłów PiS przykleiła kartkę z napisem "Zaginęły prawa
    człowieka. Znalazcę prosimy o kontakt". Policja domagała się ukarania
    kobiety grzywną, jednak ta jej nie przyjęła i trafiła przed sąd. We
    wtorek zapadł wyrok umarzający postępowanie."

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2021-04-28 06:41:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.04.2021 o 01:01, A. Filip pisze:

    > To za PO-Tuska niezawisły sędzia nie skazał obywatela za to że został
    > pobity przez policjanta? [AFAIR przy okazji Marszu Niepodległości]

    Masz na myśli obywatela kloca? A skazał?

    > Ja nie jestem przeciw ograniczaniu niezwykłej łatwości legitymowania
    > obywateli przez policjantów ale może nie rżnijmy głupa jak to wcześniej
    > niby było (dużo) lepiej a dopiero teraz zeszło na dosłowne psy.

    Wychodzi na to że skala jednak była inna. Zresztą od dawna pisałem, że
    zaufanie społeczne do policji wcześniej wynikało tylko i wyłącznie z
    tego, że większośc ze społeczeństwa z nimi nie miała interakcji. Ci co
    mieli (w jakikolwiek sposób - na przykład jako świadek czy pokrzywdzony)
    niemal z automatu uważali ich za bezczelnych nierobów.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-04-28 06:43:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > kobiety grzywną, jednak ta jej nie przyjęła i trafiła przed sąd. We
    > wtorek zapadł wyrok umarzający postępowanie."

    Na co w zasadzie liczyli, poza tym że trochę pociagają babkę po sądach?
    Nie ma roboty dla nich, że z nudów szykanują obywateli. No to
    powypierdalać.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-04-28 11:03:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 27 Apr 2021 20:35:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > jednak jak nie chcesz z siebie zrobić
    > definytywnej szmaty to nie bardzo jest z czego ulepić wyrok.

    Nie cytowałem całego artykułu, ale chodziło nie tylko legitymowanie.
    Przede wszystkim milicja postawiła Babci Kasi zarzuty znieważenia
    funkcjonariuszy oraz naruszenia ich nietykalności, albowiem rzekomo miała
    ich lżyć i kopać, co dziwnie nie zgadzało się ze zdjęciami, nagraniami i
    relacjami świadków.
    Nie trzeba mieć kontaktów z MO - usenet zupełnie wystarczy - żeby się
    przekonać, iż kulsony są znakomicie wyszkolone w konsekwentnym powtarzaniu
    dowolnej bzdury.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2021-04-28 11:08:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 28 Apr 2021 06:43:16 +0200, Shrek napisał(a):

    > Na co w zasadzie liczyli, poza tym że trochę pociagają babkę po sądach?

    No to, że nie dostaną OPR.
    Partia karmicielka daje podwyżki, ale w zamian wymaga lojalności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2021-04-28 18:34:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Apr 2021 22:41:03 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Zapewne żadne, bo nikt by jej nie targał w tym po sądach.

    Babci Kasi nie, a "narodowcow"?
    A ten policjant, co kopal "narodowca"?

    Policjant chyba wylecial ... a odszkodowanie zaproponowali? :-)

    J.