  • 1. Data: 2021-04-27 18:42:37
    Temat: wybory kopertowe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wybory-kopert
    owe-onet-nik-ma-dowody-ktore-obciazaja-morawiec,nId,
    5195730

    NIK obciaza Morawieckiego

    Zle sie dzieje w panstwiw PiS, czy tylko przepychanki bez znaczenia?
    :-)

    J.

  • 2. Data: 2021-04-27 19:12:34
    Temat: Re: wybory kopertowe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 18:42, J.F pisze:
> [...]
    5195730

    > NIK obciaza Morawieckiego
    >
    > Zle sie dzieje w panstwiw PiS, czy tylko przepychanki bez znaczenia?

    Bez znaczenia - zero mazowieckiego szczerze nienawidzi, ale...

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-04-27 19:18:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 19:12, Shrek pisze:

    > Bez znaczenia - zero mazowieckiego szczerze nienawidzi, ale...

    OMG - morawieckiego;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-04-27 20:22:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Apr 2021 19:12:34 +0200, Shrek wrote:
    owe-onet-nik-ma-dowody-ktore-obciazaja-morawiec,nId,
    5195730

    > Bez znaczenia - zero mazowieckiego szczerze nienawidzi, ale...

    Ale tu Banas. Jego tez chyba nienawidzi.

    Wyjdzie jeszcze na to, ze Banas to najuczciwszy polityk PiS :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-04-27 20:26:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 20:22, J.F pisze:

    > Ale tu Banas. Jego tez chyba nienawidzi.
    >
    > Wyjdzie jeszcze na to, ze Banas to najuczciwszy polityk PiS :-)

    Niska poprzeczka. Do niedawna cymańskiego poniekąd ceniłem. Potem
    umilkł. Ostatnio się odnalazł...

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-04-27 21:04:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Apr 2021 20:22:56 +0200, J.F napisał(a):

    > Wyjdzie jeszcze na to, ze Banas to najuczciwszy polityk PiS :-)

    Otóż to. Facet dorabiający na boku jako sutener zostaje sumieniem PIS-u
    :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 7. Data: 2021-04-28 11:29:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 27 Apr 2021 20:22:56 +0200, J.F napisał(a):

    > Banas to najuczciwszy polityk PiS :-)

    Mówili, że kryształowy, a ja im wierzę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-04-28 11:55:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 27 Apr 2021 18:42:37 +0200, J.F napisał(a):

    > NIK obciaza Morawieckiego
    > Zle sie dzieje w panstwiw PiS, czy tylko przepychanki bez znaczenia?

    Szambo jednak bulgocze pod przykrywką, bo jest reakcja:

    "Według mojej wiedzy na zlecenie prokuratury podjęto pewne rutynowe
    czynności. W związku z tym odpowiednie organa wykonują to co do nich
    należy. Łączenie tych faktów to spekulacje - powiedział dziś Mateusz
    Morawiecki, pytany o przeszukanie w domu syna prezesa NIK Mariana Banasia."

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/przesz
    ukanie-u-syna-banasia-odwet-za-tekst-onetu-morawieck
    i-spekulacje/14kv1k5,79cfc278

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2021-04-29 17:47:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2021 11:55:55 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/przesz
    ukanie-u-syna-banasia-odwet-za-tekst-onetu-morawieck

    Skoro raport uderza w Morawieckiego, prokuraturą rzadzi Ziobro, a
    panowie sie ponoc nie lubia ... to nie laczmy faktow bezpodstawnie :-)

    J.