  • 1. Data: 2021-04-25 17:50:03
    Temat: Jak znaleźć firmę?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jak znaleźć więcej informacji o firmie? O której nie wiem czy nadal
    działa. I jak się ma.

    To spółka z o.o. Mam NIP, REGON.
    Na tej podstawie znalazłem trochę w jakichś wyszukiwarkach
    biznesowych, które podało Google. Czyli dosyć mało danych. Co
    znalazłem? Adres siedziby, prawdopodobny telefon i rodzaj
    działalności. Nic więcej.

    Niestety firma nie figuruje w krs-online.com.pl. Zarówno po nipie,
    jak i regonie. To samo dotyczy prod.ceidg.gov.pl. W tym drugim
    przypadku nawet zaznaczenie "uwzględnij wykreślone" nie daje wyniku.

    Na stronie wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl
    trochę jest, ale to tylko podstawowe dane.
    Jest tam pole "Informacja o skreśleniu z REGON" i jako dane jest na
    czerwono informacja: "wpis wykreślony". Czy to znaczy, że firma
    ponownie działa?

    Chciałbym znaleźć nazwiska, daty ostatnich wpisów w administracji
    państwowej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-04-25 19:36:07
    Temat: Re: Jak znaleźć firmę?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-04-25 o 17:50, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > które podało Google. Czyli dosyć mało danych. Co znalazłem? Adres
    > siedziby, prawdopodobny telefon i rodzaj działalności. Nic więcej.

    Te biznesowe wyszukiwarki to kopiują dane jedna od drugiej
    i zazwyczaj prezentują stan na dzień rejestracji czy
    pierwszego pojawienia się w KRS.

> [...]
    > działa?
    >
    > Chciałbym znaleźć nazwiska, daty ostatnich wpisów w administracji

    W sumie szkoda (a nawet dziwne), że system nie obsługuje
    tych wykreślonych z KRS podmiotów.

  • 3. Data: 2021-04-25 19:49:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.04.2021 o 17:50, Zbynek Ltd. pisze:

    > Chciałbym znaleźć nazwiska, daty ostatnich wpisów w administracji
    > państwowej.
    Jeśli spółka od dawna nie funkcjonuje, to nie znajdziesz jej ani w eKRS,
    ani w CEiDG. Do tych zbiorów przenoszono dane firm, które istniały w
    chwili ich powołania. Najstarsze dane są w REGON.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-04-26 14:16:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 25 Apr 2021 17:50:03 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >To spółka z o.o. Mam NIP, REGON.

    >Niestety firma nie figuruje w krs-online.com.pl.
    To wyszukiwarka prywatna, nie urzędowa.
    Urzędowa jest tu: https://ekrs.ms.gov.pl/

    >To samo dotyczy prod.ceidg.gov.pl. W tym drugim
    >przypadku nawet zaznaczenie "uwzględnij wykreślone" nie daje wyniku.
    Spółki z o.o. nie są wpisywane do ceidg.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2021-04-27 10:04:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ustal numer KRS (np. stat gov pl regon), sprawdź na stronie krs ms gov pl w którym
    sądzie jest zarejestrowana i zamów w czytelni
    tego sądu akta spółki do wzglądu.

    -----

  • 6. Data: 2021-04-27 18:58:56
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.04.27 o 10:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ustal numer KRS (np. stat gov pl regon), sprawdź na stronie krs ms gov
    > pl w którym sądzie jest zarejestrowana i zamów w czytelni tego sądu akta
    > spółki do wzglądu.

    albo korespondencyjnie po uiszczeniu opłaty sądowej odpisy akt, kosztuje
    6zł za stronę.

    Czeka się ok. 30 dni

  • 7. Data: 2021-04-27 19:11:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 10:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ustal numer KRS (np. stat gov pl regon), sprawdź na stronie krs ms gov
    > pl w którym sądzie jest zarejestrowana i zamów w czytelni tego sądu akta
    > spółki do wzglądu.

    Moża się zdziwić. Czytelnia zamknięta z powodu że kowit. Najbliżasza
    czytelnia we wrocławiu (ale nie wiadomo czy otwarta).

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-04-28 09:34:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tanio jak barszcz, bo po 1800 zł za tom akt ;-)
    (BTW cennik jakoś się zmieniał w zeszłym roku)
    Tańsze są firmy komercyjne, które na zlecenie robią fotoskany akt i zwykle w parę dni
    (przed wirusem).

    -----