  • 31. Data: 2021-04-30 18:48:49
    Temat: Re: sąd wyśmiał kulsonów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > E, niekoniecznie. Teraz pozostaje, żeby sobie uświadomili, że stało się
    > już tyle, że sporo z nich za to raczej beknie.

    Nie bekną - przynajmniej nie ci co mieli pecha trafić na posłankę albo
    jakoś się wybitnie wsławili. Chyba że zbiorowo - na przykład naród po
    którymś tam wyborach dojdzie że za pałowanie narodu nie należą się
    przywileje emerytalne...

    > Może to po prostu kretyński artykuł, z którego kompletnie nic nie
    > wynika, a może jakiś element szerszej nagonki na policję, bo po co
    > zapodawać takie bezsensowne bzdety? I wcale nie mam tu na myśli Wyborczej.

    A może prawdę napisali...

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-05-01 03:38:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    35487,ryman-beda-kary-dyscyplinarne-dla-policjantow-
    po-slynnej-interwencji.html

    > Ale podejrzewam, ze zrodlem byla tu wypowiedz rzecznika policji.

    No właśnie o tym mówię. To jest jakiś pierd, ale jakby wpisuje się w
    dziwną "nagonkę" jaka nagle nastąpiła ostatnio na policję. Jakie to było
    swojego czasu popularne określenie na pewne działąnia pis, coś w stylu
    ruchu wyprzedzającego? Tak jakby uznano, że trzeba zacząć zachowywać się
    tak, aby zmniejszyć społeczne przekonanie o bezkarności policji.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2021-05-01 12:41:06
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Sędzia przekonywała, że rolą policji nie jest legitymowanie obywatela,
    > który wykorzystuje swoje prawa. A w tym wypadku policja nie miała prawa
    > legitymować oskarżonej.

    Ta sędzina była zależna, czy niezależna?

    Głupsi, niż przewiduje ustawa

  • 34. Data: 2021-05-05 12:36:35
    Od: Kviat

    > ale jakby wpisuje się w
    > dziwną "nagonkę" jaka nagle nastąpiła ostatnio na policję.

    Jak w dziwną nagonkę? Skąd to zdziwienie?
    Pokazywanie bezprawnych działań policji to jest nagonka? Wystarczyłoby
    żeby policjanci przestrzegali prawa i wtedy nie musieliby płakać na
    "nagonkę". To takie proste, a nie do ogarnięcia przez policjantów.

    To taka sama retoryka jak z "nagonką" na kościół. Kryją pedofilów, robią
    przekręty finansowe na niebywałą skalę, kupują ziemie za 1% wartości,
    szczują z ambon ludzi na innych ludzi, piorą mózgi dzieciom w szkołach i
    to za publiczne pieniądze, wpierdalają się bez pukania do pokojów w
    szpitalach... a potem płaczą, że jest "nagonka" na kościół i że są
    prześladowani.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2021-05-05 13:29:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-05, Kviat <Kviat> wrote:

> [...]
    > to za publiczne pieniądze, wpierdalają się bez pukania do pokojów w
    > szpitalach... a potem płaczą, że jest "nagonka" na kościół i że są

    Nie o to chodzi. Nie dziwi Cię, że pis nagle na to pozwala, a wcześniej
    dużo poważniejsze numery uchodziły bezkarnie?

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2021-05-05 17:10:08
    Od: Kviat

    > Nie o to chodzi. Nie dziwi Cię, że pis nagle na to pozwala, a wcześniej
    > dużo poważniejsze numery uchodziły bezkarnie?

    Zaraz tam pozwala. Przeoczyli niektórych sędziów, którzy nie chcą
    orzekać po linii partii. Nie da się tak z dnia na dzień wymienić
    wszystkich sędziów. Znaczy się da, ale jakieś pozory trzeba zachować, bo
    strumień kasy z UE za szybko by wysechł.
    To zresztą drobne sprawy, a za to jaki argument w negocjacjach z lewicą
    żeby ją wydymać - zobaczcie, przecież mamy niezależne sądy, więc
    spokojnie możemy się dogadywać na kasę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2021-05-05 17:12:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie o to chodzi. Nie dziwi Cię, że pis nagle na to pozwala, a wcześniej
    > dużo poważniejsze numery uchodziły bezkarnie?

    Nie - pewnie jakaś rzeczniczka komendy powiatowej nie przemyśla sprawy i
    tak palnęła. Nie doszukiwałbym się głębszego sensu.

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-05-08 00:15:49
    Temat: Re: sąd wyśmiał kulsonów [Świat według GW]
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Jakieś źródło?

    On nie podaje źródeł. To jest prawda objawiona.