  • 1. Data: 2021-04-27 10:40:30
    Temat: w klubie Go-Go
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-policjanci-w-
    gangu-prowadzacym-kluby-go-go-wyludzali-pieniad,nId,
    5195751

    "Trzej policjanci zostali zatrzymani w śledztwie dotyczącej grupy
    przestępczej prowadzącej kluby go-go. Jak nieoficjalnie dowiedział się
    reporter RMF FM, jeden z nich ma usłyszeć zarzuty stworzenia tej grupy
    i kierowania nią.
    Zatrzymano podczas nich kilkanaście osób, w tym policjantów z
    garnizonu warszawskiego na co dzień pracujących w pionie prewencji.
    Prowadzący śledztwo ustalili, że najprawdopodobniej do napojów
    dodawano klientom niedozwolone substancje. Sprawiały one, że tracili
    oni przytomność i wtedy byli okradani.
    "

    Tylko ze jak pamietam - to te kluby sa znacznie starsze i pamietaja
    zla zmiane :-)

    Wiec o co chodzi - z powodu pandemii na lapowki nie starczylo, trafili
    na klienta z lepszymi znajomosciami ... czy ktos z dobrej zmiany wpadl
    na pomysl, zeby interes przejac ...

    J.

  • 2. Data: 2021-04-27 17:12:55
    Temat: Re: w klubie Go-Go
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 10:40, J.F pisze:
    > Wiec o co chodzi - z powodu pandemii na lapowki nie starczylo, trafili
    > na klienta z lepszymi znajomosciami ... czy ktos z dobrej zmiany wpadl
    > na pomysl, zeby interes przejac ...

    Ależ taki akcje są co jakiś czas. Tu ciekawostką jest powiązanie
    policjantów. Problemem w wyłapywaniu tego typu oszustw jest to, że
    oszukani - najprawdopodobniej z powodu wstydu - się nie zgłaszają. Bo
    jeśli się zgłoszą, to taktyka udowodnienia oszustwa nie jest specjalnie
    skomplikowana :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-04-27 18:25:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > oszukani - najprawdopodobniej z powodu wstydu - się nie zgłaszają. Bo
    > jeśli się zgłoszą, to taktyka udowodnienia oszustwa nie jest specjalnie

    "Do dziś do gdańskiej prokuratury wpłynęło ponad sto zgłoszeń o
    utraceniu znacznej gotówki w tym miejscu. Wszystkie sprawy są umarzane."

    https://tvn24.pl/polska/oszustwa-w-klubach-go-go-fab
    ryka-do-okradania-ludzi-ra918858-2301542

    I tak dalej. Są dziesiątki podobnych artykułów i tysiące oszukanych osób.

    MJ

  • 4. Data: 2021-04-27 18:27:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Apr 2021 17:12:55 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ależ taki akcje są co jakiś czas. Tu ciekawostką jest powiązanie
    > policjantów.

    Owszem.
    Ciekawa na pare sposobow - ale moze poczekajmy na kolejne informacje

> [...]
    > oszukani - najprawdopodobniej z powodu wstydu - się nie zgłaszają. Bo
    > jeśli się zgłoszą, to taktyka udowodnienia oszustwa nie jest specjalnie

    A udalo sie to juz?
    Czy koledzy policjanci skutecznie przeganiaja ?

    Bo jak pamietam kilka spraw, to sie okazywalo, ze rzekomy poszkodowany
    sam wpisywal PIN pare razy, a placil wedle cennika - mamy drinki po
    50zl, 500zl, 5tys i 15 tys ...

    Tzn koledzy policjanci moze sie nawet starali, ale dowody im nie
    pomagaly. Ot - spil sie facet jak swinia i nie wiedzial co robi.
    Czy to nie Ty pisales, ze nawet jakby mu szybka analize krwi zrobic i
    narkotyki wykryc ... to skad wiadomo, ze sam nie wzial?

    Google znajduje
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wroclaw-wyrok-sadu-k
    lub-go-go-ma-zwrocic-mezczyznie-30-tys-zl/11c1pee
    Co prawda tu jest chyba wiecej info:
    https://www.magazyndetektyw.pl/wygral-proces-o-prawi
    e-30-tys-zl-jakie-wydal-w-nocnym-klubie-we-wroclawiu
    /
    wyrok zaoczny, a kwota ... niesciagalna sie okaze?

    Ale tez
    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/1,36001,15819582,S
    tracil_milion_w_Cocomo__Sad__Ale_gdzie_tu_przestepst
    wo_.html

    No ale ... czy nie mogla policja wypuscic dwoch mlodych na miasto,
    niech odwiedza klub i zobacza co sie dzieje :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-04-27 19:16:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > oszukani - najprawdopodobniej z powodu wstydu - się nie zgłaszają. Bo
    > jeśli się zgłoszą, to taktyka udowodnienia oszustwa nie jest specjalnie

    Wielokrotnie się zgłaszali i okazywało się, że może i skomplikowana nie
    jest no ale się nie da i umorzonko...

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-04-27 20:20:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Apr 2021 18:25:55 +0200, Michal Jankowski wrote:

> [...]
    ryka-do-okradania-ludzi-ra918858-2301542

    > I tak dalej. Są dziesiątki podobnych artykułów i tysiące oszukanych osób.

    Aczkolwiek ... Robert ma racje, i wiekszosc sie wstydzi i nie zglasza,
    czy tylko setka w jednym klubie przez pare lat swiadczy o duzej
    uczciwosci - tam sie pewnie bawi z kilkadziesiat osob nocnie, jednego
    na miesiac oszukuja ?

    No dobra - musi miec karte no-limit, takich malo :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-04-27 20:29:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-27 o 18:25, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    ryka-do-okradania-ludzi-ra918858-2301542

    > I tak dalej. Są dziesiątki podobnych artykułów i tysiące oszukanych osób.

    No właśnie.
    Teraz wypłynęła nowa sprawa z żołnierzami amerykańskimi.
    https://www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/usa-af
    era-w-wojsku-wycieczka-do-gdanska-zakonczyla-sie-ska
    ndalem/p65l2wq,79cfc278

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-04-28 00:23:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2021 o 20:20, J.F pisze:

> [...]
    > na miesiac oszukuja ?
    >
    > No dobra - musi miec karte no-limit, takich malo :-)

    U nas szału w tych klubach nie było. Przeważnie kilku facetów na dzień,
    a bywało, że w tygodniu żadnego. Ludzie wiedzieli, że tam tanio nie
    jest. Przeważnie wpadał jakiś nowobogacki, co zjechał z kasą z za
    granicy z kilkoma kolegami, by się popisać, ze go stać.

    Ustalenie personaliów gości na podstawie kart kredytowych trudne nie
    jest. Ale uzyskanie wiarygodnych zeznań, ze zostali oszukani, to osobna
    sprawa.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-04-28 18:32:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2021 00:23:05 +0200, Robert Tomasik wrote:

    ryka-do-okradania-ludzi-ra918858-2301542

    > U nas szału w tych klubach nie było. Przeważnie kilku facetów na dzień,

    U was w NS?
> [...]
    >
    > Ustalenie personaliów gości na podstawie kart kredytowych trudne nie
    > jest. Ale uzyskanie wiarygodnych zeznań, ze zostali oszukani, to osobna

    Zaraz zaraz ... a taka nadgorliwosc to dopuszczalna?

    No niech bedzie, ze dopuszczalna - sledztwo w sprawie oszustwa,
    sprawdzenie innych wydaje sie uzassadnione.

    Gorzej, jak ci inni powiedza, ze ich nie oszukali, albo ze tak sie
    spili, ze wyjscia nie pamietaja, ale ze pare razy wczesniej placili,
    to jeszcze pamietaja :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-04-28 20:47:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.04.2021 o 18:32, J.F pisze:

    > U was w NS?

    Mamy kilka miast, w których też działali :-D

    > Gorzej, jak ci inni powiedza, ze ich nie oszukali, albo ze tak sie
    > spili, ze wyjscia nie pamietaja, ale ze pare razy wczesniej placili,
    > to jeszcze pamietaja :-)

    Dlatego pisałem o kłopotach z uzyskaniem WIARYGODNYCH zeznań. Jak żyję,
    tak nie widziałem w burdelu trzeźwego klienta :-D

    --
    Robert Tomasik