  • 41. Data: 2008-05-28 13:24:19
    Temat: Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    William pisze:

    > Nawet wtedy świecenie ma sens bo bardzo dobrze pokazuje kto jest
    > uczestnikiem ruchu a kto nie bo parkuje itd. Osobiście żałuje tylko, że
    > policja za mało kontorluje obowiązek jazdy n światłąch bo codziennie
    > widzę kilku delikwentów którzy ich nie zapalają.

    W czasach szalonej wolności tzn. zanim trzeba było cały rok na światłach
    jeździć nieoświetlony samochód we mgle, w deszczu, śniegu itp (ale w
    dzień przecież!) nie był niczym dziwnym.
    Teraz w zasadzie się takich batmanów nie widuje. Jedna niewątpliwa korzyść.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 42. Data: 2008-05-28 13:25:38
    Temat: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Tak, jestem za tym, aby można było jeździć na motocyklu bez kasku, oraz
    > w samochodzie bez pasów (i bez znaczenia jest fakt, że sam jeżdżę w kasku
    > lub w zapiętych pasach).

    ale jakos nie widze, abys wszem i wobec postulowal zmiane przepisow w tej
    materii

    > I co z tego?

    zasadniczo to z tego, ze sa tacy ktorzy jak nie beda mieli nakazu, to nie
    beda wlaczac swiatel dopoki beda uwazali ze jest widno, a uwazaja ze jest
    widno do moment kiedy odrozniaja bialy kozi wlos od czarnego

  • 43. Data: 2008-05-28 13:26:27
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 May 2008 14:07:46 +0200,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> screamed:

    > Nie pozwólmy ograniczyć się w tej dyskusji tylko do statystyk. To
    > chodzi również o wolność człowieka.

    Dokładnie. Ja chcę mieć z przodu w samochodzie zielone światła, a z tyłu
    niebieskie... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 15:25:52 user up 11721 days, 3:20, 1 user, load average: 0.18, 0.18, 0.95 ]

    He had a mind so fine that no idea could violate it. -- T. S. Eliot

  • 44. Data: 2008-05-28 13:29:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szerszen pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale jakos nie widze, abys wszem i wobec postulowal zmiane przepisow w tej
    > materii

    Życia by mi nie starczyło na te wszystkie niepotrzebne przepisy.
    Ważne jest, aby wyrażać swoje zdanie w sytuacji, kiedy ktoś może
    słuchać/czytać, a to w przypadku obowiązkowych świateł, zapinania pasów,
    a to w przypadku przymusu szkolnego, ubezpieczeniowego itp. itd. I
    oczywiście w wyborach głosować na ludzi naprawdę chcących coś zmienić.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 45. Data: 2008-05-28 13:29:27
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 May 2008 15:24:19 +0200,
    Maddy <m...@e...com.pl> screamed:

> [...]
    > dzień przecież!) nie był niczym dziwnym.
    > Teraz w zasadzie się takich batmanów nie widuje. Jedna niewątpliwa korzyść.

    Widywało się jeszcze tych, dla których wieczorem zawsze było jeszcze
    widno.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 15:29:01 user up 11721 days, 3:24, 1 user, load average: 0.18, 0.18, 0.95 ]

    Isn't it strange, as soon as you're born you're dying?

  • 46. Data: 2008-05-28 13:33:48
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng3qmqd.58e.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Grupa pl.miosc.samochody. Tam tego światłofobicznego badziewia jest
    > na kilogramy.

    dokladnie, plonkownice nie wyrabija tyle tego sie tam legnie i klonuje

  • 47. Data: 2008-05-28 13:35:46
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > I oczywiście w wyborach głosować na ludzi naprawdę chcących coś zmienić.

    no to widze ze na wybory nie chodzisz

  • 48. Data: 2008-05-28 13:36:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szerszen pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > no to widze ze na wybory nie chodzisz

    Źle widzisz, może dlatego, że chodzę beż świateł ;)

  • 49. Data: 2008-05-28 13:46:37
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 May 2008 15:36:38 +0200,

    Jeśli już to z beżowymi światłami... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 15:46:19 user up 11721 days, 3:41, 1 user, load average: 0.18, 0.18, 0.95 ]

    Bug? That's not a bug, that's a feature.

  • 50. Data: 2008-05-28 13:55:04
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Źle widzisz, może dlatego, że chodzę beż świateł ;)

    to chyba ty w jakiejs altrnatywnej rzeczywistosci zyjesz, bo w polsce wg
    twojego kryterium nie ma na kogo glosowac