  • 1. Data: 2005-05-06 14:37:45
    Temat: Akredytacja prasowa.
    Od: "jk" <j...@J...com.pl>

    Witam,

    reprezentuje pewien poral hip-hopowy, dzwoniłem dzisiaj
    do samorzadu pewnej uczelni, bedacej organizatorem koncertu
    wykonawcy hip-hopowego celem uzyskania akredytacji prasowej
    dla swojego fotografa, który zrobiłby zdjęcia wykonawcom
    wystepujacym tego wieczoru. Pani z samorzadu powiedziala mi,
    ze nie moze udzielic akredytacji, poniewaz nie pozwalaja jej
    na to umowy z wykonawcami (a konkretnie chodzilo jej o to,
    ze koncertow nie mozna nagrywac ani fotografowac) - ale
    przeciez po to wlasnie wpuszcza sie fotografow z kredytacjami,
    zeby pozniej z tych zdjec mogl skorzystac organizator - reklamujac
    kolejne imprezy, wykonawca - powiekszajac zbior swoich zdjec
    no i medium ktore wysyla swojego fotografa. Czy - zakladajac, ze
    zadnych konkretnych umow miedzy samorzadem a wykonawcami
    nie ma (a wydaje mi sie, ze pani z samorzadu po prostu nie
    jest do konca poinformowana) to czy ma prawo dawac akredytacje
    bez uzgadniania tego z wykonawcami lub ich wydawcami?

    pozdrawiam,
    jk