  • 1. Data: 2005-05-06 14:36:20
    Temat: PCC i Vat
    Od: "Rafik" <a...@p...onet.pl>

    Witam'

    Słyszałem, że w przypadku nowych mieszkań(kupionych od developera gdzie
    developer odprowadzaVAT) nie płącę podatku od czynności
    cywilno-prawnych?Może mi ktoś z szanownych forumuwiczów wskazać podstawę
    prawną takiego działania?

    Dzięki i pozdrawiam
    Rafik

  • 2. Data: 2005-05-06 15:50:59
    Temat: Re: PCC i Vat
    Od: "Rafik" <a...@p...onet.pl>

    Oczywiście chodzi o akt notarialny....

  • 3. Data: 2005-05-06 16:37:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Rafik napisał(a):
> [...]
    > developer odprowadzaVAT) nie płącę podatku od czynności
    > cywilno-prawnych?Może mi ktoś z szanownych forumuwiczów wskazać podstawę

    ustawa o podatku od czynności cywilnoprawnych
    jeden z pierwszych artykułów, który mówi o wyłączeniach

    KG