  • 1. Data: 2002-10-23 05:58:25
    Temat: Wjazd i parkowanie na własnym osiedlu
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Wtem serdecznie,
    Mieszkam w na osiedlu wybudowanym przez TBS. Do tej pory wszyscy mieszkańcy
    parkowali swoje samochody bezpośrednio przy swoich blokach (wenątrz
    pierścienia bloków TBS). Tareaz jednak TBS "wybudował" parking na zewnątrz
    osiedla i chce zamknąć wjazd na teren zmuszając mieszkańców do wynajęcia
    miejsca parkingowego. Jako przyczynę podano mi skargi mieszkańców parterów
    na parkowanie przed oknami oraz fakt że wewnątz osiedla parkują również
    samochody mieszkańców innych osiedli.
    Moje pytanie: czy TBS może zamknąc wjazd na teren osiedla dla mieszkańców
    tego osiedla? Co można zrobić aby temu zapobiec?

    Z góry dziękuje za wszelkie rady/informacje

    Maciek

  • 2. Data: 2002-10-23 07:22:35
    Temat: Re: Wjazd i parkowanie na własnym osiedlu
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Moje pytanie: czy TBS może zamknąc wjazd na teren osiedla dla mieszkańców

    > tego osiedla? Co można zrobić aby temu zapobiec?

    A kto jest wlascicielem terenu ? Mieszkancy czy TBS ?

  • 3. Data: 2002-10-23 07:27:07
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > A kto jest wlascicielem terenu ? Mieszkancy czy TBS ?

    TBS. Mieszkańcy to nie są nawet właścicielami mieszkań. Tylko Ci co kupili
    garaże mają jakąś własność.

    Maciek

  • 4. Data: 2002-10-23 09:15:04
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > TBS. Mieszkańcy to nie są nawet właścicielami mieszkań. Tylko Ci co kupili

    > garaże mają jakąś własność.

    Skoro wiec TBS chce zabezpieczyc wlasnosc nielicznej grupki
    mieszkajacych na parterze, to czy ci, ktorzy maja samochody nie moga sie
    zebrac i po prostu ich przekrzyczec ? Zbierzcie sie do kupy i zrobcie
    cos - zlozcie protest do TBS. Prawo nie ma tu nic do rzeczy dopoki nie
    zostanie zlamane, a o swoje interesy trzeba zadbac samodzielnie.