  • 1. Data: 2004-07-28 14:26:07
    Temat: ubojnia na sąsiedniej działce
    Od: "Chester" <c...@w...pl>

    Witam!

    Jestem właścicelem dużego kawałka zeimi przeznaczonego pod budownictwo
    jednorodzinne, zgodnie z planem zagospodarowania, własnie sie dowiedziałem
    że rozopoczeło się postępowanie z udziałem społeczeństwa w sprawie
    inwestycji na sąsiedniej działce polegającej na budowie ubojni zwierząt i
    zakąłdu pzretwórstwa mięsnego.
    Nie bardzo podoba mi się takie sasiedztwo - odór. Budowanie w takim
    miejscu traci sens.
    Czy mogę coś w tej sprawie zrobić?
    Satrsotwo powitowe oczekuje na uwagi mieszkańców przez 3 tygodnie, co im
    napisać?
    Może ktos był w podobnej sytuacji i podpowie czy mam jakiś wpływ na taką
    inewstycję?

    --
    Pozdrv.
    Chester

  • 2. Data: 2004-07-28 15:20:10
    Temat: Re: ubojnia na sąsiedniej działce
    Od: "Anton" <a...@...podpisie>

    Użytkownik "Chester" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    im
    > napisać?
    > Może ktos był w podobnej sytuacji i podpowie czy mam jakiś wpływ na

    Zdaje się że przepisy podają jak jest strefa ochronna wokół takiej
    ubojni a co za tym idzie w jakiej minimalnej odległości taka ubojnia
    może być zbudowana od terenów pod zabudowę mieszkaniową. Spróbuj
    dowiedzieć się ile wynosi ta odległość. Jeżeli Inwestor dostałby
    pozwolenie na budowę (a może już dostał) to jest czas na oprotestowanie.
    Sprawdź czy plan zagospodarowania przewiduje takie obiekty, jeżeli nie -
    to powołaj się na plan zagospodarowania i na to że ty zgodnie z tym
    planem dostałeś zgodę na zabudowę mieszkaniową-jednorodzinną.

    --
    Anton

  • 3. Data: 2004-07-28 16:43:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anton" <a...@...podpisie> napisał w wiadomości

> [...]
    > to powołaj się na plan zagospodarowania i na to że ty zgodnie z tym
    > planem dostałeś zgodę na zabudowę mieszkaniową-jednorodzinną.

    Planu może nie być. Ja bym im odpisał dokładnie to, co nam napisałeś. Czyli,
    że masz tam działki budowlane i w związku z tym nie wyrażasz zgody, chyba,
    że inwestor je wykupi po cenie rynkowej. Chwyci, nie chwyci - ale jest
    szansa.

  • 4. Data: 2004-07-29 07:11:55
    Od: "Chester" <c...@w...pl>

    Dzieki za odpowiedź.

> [...]
    chyba,
    > że inwestor je wykupi po cenie rynkowej. Chwyci, nie chwyci - ale jest

    Problem w tym czy wogóle jest taka możliwość aby moje zdanie było brane
    pod uwagę.

    --
    Pozdrv.
    Chester

  • 5. Data: 2004-07-29 07:12:10
    Od: "Chester" <c...@w...pl>

    Dzieki za odpowiedź.

> [...]
    > ubojni a co za tym idzie w jakiej minimalnej odległości taka ubojnia
    > może być zbudowana od terenów pod zabudowę mieszkaniową. Spróbuj

    Może wiesz gdzie tego szukać? Jezeli tak jest to dobry punkt zaczepienia.

> [...]
    > to powołaj się na plan zagospodarowania i na to że ty zgodnie z tym
    > planem dostałeś zgodę na zabudowę mieszkaniową-jednorodzinną.

    Sprawdziłem, że w lanie zagospodarowania jego działka była pzreznaczona
    pod
    działalność przemsyłową, jednak nie było mowy, ze to moze być tego typu
    szkodliwa
    i uciązliwa dla otoczenia działalność. O pozwolenie dopiero sie stara
    dltego całs sprawa ujrzała swiatło dzienne.

    --
    Pozdrv.
    Chester

  • 6. Data: 2004-07-29 09:23:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Chester" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    W końcu po to Cię poinformowano.

  • 7. Data: 2004-07-29 09:25:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Nie bardzo podoba mi się takie sasiedztwo - odór. Budowanie w takim
    > miejscu traci sens.

    zapachem to sie nie martw, moze nie byc zapachu, ale nikomu nie zycze
    dzwiekow
    cierpiacych zabijanych zwierzat., slychac to na dobry km.

    P.

  • 8. Data: 2004-07-29 14:52:38
    Od: "Chester" <c...@w...pl>

    > zapachem to sie nie martw, moze nie byc zapachu, ale nikomu nie zycze
    > dzwiekow
    > cierpiacych zabijanych zwierzat., slychac to na dobry km.

    Jescze jeden argumnet, dzięki za podpowiedź.
    Mieszkasz przy czymś takim?
    Może jescze są jakieś uciązliwości o których nie pomyślałem?

    --
    Pozdrv.
    Chester

  • 9. Data: 2004-07-29 15:36:45
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Jescze jeden argumnet, dzięki za podpowiedź.
    > Mieszkasz przy czymś takim?
    > Może jescze są jakieś uciązliwości o których nie pomyślałem?

    nie ale jakis czas temu przebywalem w domku ktory byl niedaleko czegos
    takiego polozony,
    smrodu w ogole nie bylo, ale te dzwieki.. nie jestem wegetarianinem, ale jak
    sie cos takiego uslyszy
    to sie zyc odechciewa...
    P.