  • 1. Data: 2002-09-16 20:16:57
    Temat: rozwód - pilne
    Od: "jola" <q...@w...pl>

    Witam,
    czy mogę zmienić treść pozwu rozwodowego (w części dotyczącej orzekania
    winy) już po wydaniu wyroku, ale przed uprawomocnieniem?

    Jola

  • 2. Data: 2002-09-16 21:02:25
    Temat: Odp: rozwód - pilne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jola <q...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:am5dnp$94$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    > czy mogę zmienić treść pozwu rozwodowego (w części dotyczącej orzekania
    > winy) już po wydaniu wyroku, ale przed uprawomocnieniem?

    Poszczególne części tworzą nierozerwalną całość. W takim przypadku pozostaje
    wniesienie apelacji jeśli oczywiście jest ona uzasadniona ...apelacja w
    odniesieniu do jednego rozstrzygnięcia zawartego w tym wyroku powoduje
    uchylenie całego wyroku tzw. zasada integralności...to zależy jaki jest
    powód wniesienia apelacji... może być oddalona...

    Tak wiec od wyroku służy apelacja złożona w term.21 dni od wydania
    wyroku...

    Sandra