  • 1. Data: 2002-09-16 20:22:51
    Temat: Urlop zdrowotny
    Od: BeataM <b...@w...pl>

    Czy mogę (i jak) starać się o urlop zdrowotny?
    Jestem nauczycielką, obecnie na urlopie wychowawczym.
    Leczę się w poradni zdrowia psychicznego. Czy po urlopie wychowawczym
    mogę skorzystać z takiego urlopu na poratowanie zdrowia.
    W szkolnictwie pracuję od 1990 roku, ale w między czasie byłam od
    29.08.1995 na macierzyńskim i wychowawczym, w trakcie, którego urodziłam
    drugie dziecko, więc znów macierzyński i wychowawczy(6-letni mogę mieć,
    bo dziecko niepełnosprawne). Ale pracowałam jeszcze 2 lata (od 1.09.1999
    do 31.08.2001). Teraz od roku znów korzystam z urlopu wychowawczego.
    Uf, zagnatwane to, ale chyba wiadomo o co chodzi.
    Więc jeszcze raz jak załatwia się taki urlop i czy mogę z niego
    skorzystać w następnym roku szkolnym (ew. od półrocza)?

    Pozdrawiam
    BeataM