  • 1. Data: 2003-11-16 11:10:39
    Temat: rozwód a działalność gospodarcza
    Od: margrabi <geoservice@[BEZ_SPAMU]acn.waw.pl>

    No i stało się... Decyzja zapadła: rozstajemy się.

    Teraz powiem o co chodzi. Mamy wspólne mieszkanie w Warszawie (kupione na
    kredyt- wzięty wspólnie, na oboje małżonków), ja prowadzę w nim działalność
    gospodarczą z której płacę wszystkie opłaty za to mieszkanie (czynsz,
    opłaty licznikowe, itp). Płacę teraz też już od dość długiego czasu raty
    kredytowe za to mieszkanie wyłącznie z własnych dochodów. I raczej tak
    zostanie. Około połowy wartości mieszkania jest już spłacone, druga połowa
    - to własność banku. Prozaiczna sprawa: nie chcę już po tym co się zdarzyło
    finansować "wspólnej własności". No i tu mam pytanie: w jaki sposób to
    sformalizować ? Iść do banku i "przepisać" kredyt tylko na siebie? Czy nie
    przejmować się, płacić raty, a potem na rozprawie przedstawić tego dowody?
    Czy jeszcze inaczej?

    Z pozdrowieniami

    --
    margrabi