  • 1. Data: 2003-11-15 23:49:29
    Temat: zwrot alimentów
    Od: Ela<u...@b...net.pl>

    Jestem matką (rozwiedziona) wychowującą3 dzieci w tym 21letnia
    niepełnosprawna córka która otrzymuje rente socjalna a na 2 dzieci
    otrzymuje alimenty z Banku Alimentacyjnego. Ja otrzymuje z Opieki
    społecznej stały zasiłek.Były mąż wystąpił do sądu o obniżenie i zwrot
    alimentów. Na sprawie sądowej Sedzina obniżyłą alimenty o 200zł i
    mówiła że ja nie będę spłacała. A w wyroku jest napisane że mam
    obniżone alimenty od czerwca 2002r. W ślad za tym pismem
    otrzymałąm z ZUS pismo o zwrot alimentów w wyskości 3.400zł i
    obniżenie ich o 200zł. Od wyroku sądowego nie mam odwołąnia bo
    niby jest za późno. Odwołałam więc sie od decyzji ZUS ale jaki będzie
    potem wyrok tego nie wiem. Mam pytanie z czego ja mam zwrócić te
    pieniądze jak dzieci już je "zjadły" bo żyć i jeść musiały?

    -> http://usenet.pomocprawna.i