  • 1. Data: 2003-11-15 23:49:31
    Temat: WYPOWIEDZENIE UMOWY O PRACE - NIEWYPLACONE WYNAGR
    Od: cameleonka<c...@p...onet.pl>

    Jestem zatrudniona w firmie prywatnej na czas okreslony do grudnia
    2003r. Jest to trzecia umowa na czas okreslony. Na przelomie
    wrzesnia-pazdziernika zostal zatrudniony nowy dyrektor ds.sprzedazy,
    ktory wprowadzil do firmy kilka zmian w tym wraz z jego zatrudnieniem
    zostalam ja zwolniona- sugerowal mi, ze jesli sama sie nie zwolnie
    dostane zwolnienie dyscyplinarne, w koncowym efekcie
    dostalam 'rozwiazanie umowy o prace z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia' do 31.10.2003r, ktorej to umowy jeszcze nie
    podpisalam.. z wzgledu na to, ze firma robi w ziwazku z tym faktem
    problemy z wyplata wynagrodzenia + koszty poniesione z
    tyt.wykonywanej pracy. Nie wiem co mam dalej robic, czy czekac
    cierpliwie na wplaty czy moze np.wniesc sprawe do sadu. Prosze o jak
    najszybsza rade w tej kwestii.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-11-16 14:08:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 15 Nov 2003 23:49:31 GMT,
    cameleonka<c...@p...onet.pl> zakodował:

    >Jestem zatrudniona w firmie prywatnej na czas okreslony do grudnia
    >2003r. Jest to trzecia umowa na czas okreslony.

    Na jaki okres jest ta umowa?
    Jeżeli na <6 miesięcy, to nie można takiej umowy wypowiedzieć.
    Jeżeli na >=6 miesięcy, to żeby taką umowę wypowiedzieć musi być w
    niej klauzula pozwalająca na wypowiedzenie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775