  • 1. Data: 2002-10-15 17:39:06
    Temat: rozwód
    Od: "jola" <q...@w...pl>

    Wyrok sądu wraz z uzasadnieniem dotarł do mnie po 6 tyg. od dnia orzeczenia
    rozwodu. Napisano tam, że 2-tygodniowy "termin do wniesienia apelacji
    biegnie od dnia, w którym upłynął termin do żądania uzasadnienia", czyli
    prawie miesiąc temu upłynął. Czy to znaczy, że nie można się już odwołać?
    Poza tym jeśli nie było notarialnego podziału majątku to czy mogę zrzec się
    prawa do współwłasności domu przez zmianę treści aktu własności u notariusza
    i czy do tego potrzebna jest obecność i zgoda byłego męża?
    J.