  • 11. Data: 2005-11-27 11:43:01
    Temat: Re: rozwiazanie umowy z TP SA
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    qwerty napisał(a):

    > A jak ich zmusić, aby odłączyli telefon. Rezygnację dałem do
    > telepunktu i już prawie 2 tygodnie temu nie powinienem mieć sygnału.
    > Może jakieś odszkodowanie ? hehe

    Zadzwoń na 9393 i zapytaj, jakim prawem odbierają Twój telefon, skoro on
    juz od 2 tygodni powinien milczeć. I kategorycznie zażądaj odłączenia,
    poinformuj, ze 30 dniowy termin juz minął, więc nie zamierzasz płacić
    żadnych ich faktur, bo dawno nie masz z nimi umowy. U mnie po takiej
    interwencji wyłączyli sygnał. Gdyby nie zadziałało, przejechałabym się
    do telepunktu ze stosownym oświadczeniem w dwóch egzemplarzach - jeden
    z pieczątką dla mnie;-)
    Tylko czasem nie dzwoń z tego telefonu - w końcu go nie chcesz, więc nie
    korzystasz, a skoro TPSA życzy sobie przesyłać sygnał, to juz ich
    problem

    Justyna