  • 1. Data: 2005-11-26 18:34:03
    Temat: rozwiazanie umowy z TP SA
    Od: "retrow" <t...@o...pl>

    Czesc;
    czy ktos moglby mi podac namiary na jakas strone ze wzorem pisma o rozwiazanie
    umowy z TymiPsami?
    Chce zlikwidosc ichni telefon, wiem ze musze wyslac list polecony z
    rozwiazaniem umowy.
    Chcialbym miec jakis dobry wzor, zeby sie nie okazalo ze to co napisze po
    swojemu (nie jestem prawnikiem...) oni przeinterpretuja po swojemu i sie okaze
    ze telefonu sie jednak nie pozbede...
    Pozdrawiam
    tomasz
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-11-26 18:57:03
    Temat: Re: rozwiazanie umowy z TP SA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    retrow napisał(a):

    > Chcialbym miec jakis dobry wzor, zeby sie nie okazalo ze to co napisze po
    > swojemu (nie jestem prawnikiem...) oni przeinterpretuja po swojemu i sie okaze
    > ze telefonu sie jednak nie pozbede...

    hyhy... ;)

    "Wypowiadam umowe nr ... zawarta w ... z dniem ..." ;P

    j.

  • 3. Data: 2005-11-26 19:07:22
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "retrow" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swojemu (nie jestem prawnikiem...) oni przeinterpretuja po swojemu i sie

    Ja wlasnie tydzien temu wyslalem wypowiedzenie (przechodze na voIP w domu):

    miasto,
    data
    Dane wlasciciela telefonu tpsa
    (z nr tel i ewidencyjnym)

    Telekomunikacja Polska
    S.A.
    ul. Bażantów 35
    40-668 Katowice

    WYPOWIEDZENIE

    Z dniem xx.xx.200x r. wypowiadam umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia o którym
    mowa w §28 pkt. 1 regulaminu świadczenia telekomunikacyjnych usług
    powszechnych przez Telekomunikację Polską S.A.

    Podpis

    i wyslalem poleconym ZPO na adres:
    Telekomunikacja Polska S.A.
    ul. Bażantów 35
    40-668 Katowice

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 4. Data: 2005-11-26 19:25:48
    Od: "retrow" <t...@o...pl>

    >Użytkownik "retrow" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Ja wlasnie tydzien temu wyslalem wypowiedzenie (przechodze na voIP w domu):

    Dziekuje bardzo!

  • 5. Data: 2005-11-26 20:19:12
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    > Dziekuje bardzo!

    Dodam, z dzisiaj rano dzwonili i probowali mnie przekonac jak to zle robie
    rezygnujac z ich uslug ;-)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 6. Data: 2005-11-26 20:32:41
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "retrow" <t...@o...pl> naskrobał/a w news:05112619340364@polnews.pl:

    > czy ktos moglby mi podac namiary na jakas strone ze wzorem pisma o
    > rozwiazanie umowy z TymiPsami?

    Napisz, że wypowiadasz umowę, podpis, adres, numer telefonu z
    kierunkowym, data. Zanieś jeden egzemplarz do telepunktu, drugi niech ci
    podbiją i za miesiąc nie będziesz miał talefonu.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.

  • 7. Data: 2005-11-26 21:03:55
    Od: "retrow" <t...@o...pl>

    >Dodam, z dzisiaj rano dzwonili i probowali mnie przekonac jak to zle robie
    >rezygnujac z ich uslug ;-)

    a niech do mnie zadzwonią. Będe mógł jeszcze na do widzenia im nawrzucać ;-)
    Inna sprawa, że panienka z infolinii pewnie niewinna że firma taka dziadowska,
    a osobom odpowiedzialnym nie nawrzucam, bo nie zadzwonią :P

    tomek

  • 8. Data: 2005-11-27 08:42:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Rafal M napisał(a):

    > Dodam, z dzisiaj rano dzwonili i probowali mnie przekonac jak to zle
    > robie rezygnujac z ich uslug ;-)

    Zapewne nie jest to ostatni telefon z ich strony, bedą usiłowali
    przekonać Cię, że popełniasz życiowy błąd, rezygnując z ich usług. Nie
    zapomnij sprawdzić po 30 dniach, czy odłączyli telefon ( pewnie się
    okaże, że Twoje wymówienie dotarło do nich znacznie póżniej, wobec
    czego...)
    Justyna

  • 9. Data: 2005-11-27 10:13:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > zapomnij sprawdzić po 30 dniach, czy odłączyli telefon ( pewnie się
    > okaże, że Twoje wymówienie dotarło do nich znacznie póżniej, wobec

    A jak ich zmusić, aby odłączyli telefon. Rezygnację dałem do telepunktu i
    już prawie 2 tygodnie temu nie powinienem mieć sygnału. Może jakieś
    odszkodowanie ? hehe

  • 10. Data: 2005-11-27 11:35:22
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching qwerty write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 27 lis 2005 at 10:13 GMT

    >A jak ich zmusić, aby odłączyli telefon. Rezygnację dałem do telepunktu i
    >już prawie 2 tygodnie temu nie powinienem mieć sygnału. Może jakieś
    >odszkodowanie ? hehe

    Generalnie to Cię nie powinno to obchodzić, wypowiedziałeś umowę, masz
    potwierdzenie złożenia pisma, jest termin odłączenia - wszystko jest jasne. Ja
    w takiej sytuacji zadzwoniłem po półtora tygodnia i zapytałem czy zamierzają
    odłączyć linię, czy też to tak w prezencie za roczne użytkowanie :) Pan na
    drugim końcu wyraził uprzejme zainteresowanie, odnotował ów fakt, i nazajutrz
    telefon był głuchy.

    Pozdrawiam,

    KT
    --