  • 1. Data: 2005-11-26 18:01:53
    Temat: odpowiedzialnosc finansowa za leczenie szpitlne brata
    Od: "joseph buczynski" <j...@n...fr>

    Moj Brat choruje na sfizofremie , do tego dochodza ogolne problemy ze
    zdrowiem ,mieszka w kanadzie i ma kanadyjskie obywatelstwo, jest niezdolny
    do pracy i posiada tamtejsza rente.na dluzszy czas przyjezdrza do polski
    potem wraca do kanady , jest to zwiazane z nawrotami choroby, obecnie jest w
    szpitalu w kanadzie w stanie w powaznym stanie po zatorze w plocach ma
    bardzo wysokie cisnienie nie pozwala sie leczyc bo uwaza ze chce go sie
    otruc. kilka razy rozmawialem z nim telefonicznie ; teraz nie pozwalaja mi z
    nim rozmawiac, za to przeciagaja rozmowe po angielsku ja praktycznie nic
    nie rozumiem jakby chcieli ustalic skad dzwonie.wiem ze jest dla nich
    problemem finansowym.problem etyczny ,jezeli mozna tak to nazwac, polega
    tylko na tym jak wystawic go na ulice by nie uniknac odpowiedzialnosci za
    ewentualne tragiczne konsekwenje.oczywiscie bede staral sie go sprowadzic do
    polski kiedy sie poprawi stan jego zdrowia, pytanie jest nastepujace; czy
    teraz jako jedyna rodzina moge byc poszukiwany a nastepnie wezwany do
    zaplacenia kosztow leczenia ?

  • 2. Data: 2005-11-27 13:12:06
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    "joseph buczynski" <j...@n...fr> wrote in
    s.net:

    > pytanie jest nastepujace; czy
    > teraz jako jedyna rodzina moge byc poszukiwany a nastepnie wezwany do
    > zaplacenia kosztow leczenia ?

    Nie znajduje w tym co napisales podstawy do takiego wezwania.