  • 1. Data: 2003-03-16 23:37:27
    Temat: rozstanie, dziecko i odżywianie
    Od: "indalo" <i...@p...fm>

    odeszła ode mnie kobieta, mamy dziecko (ślubu nie było, ale dziecko jest
    uznane i nosi moje nazwisko)
    ustalenie nakładów z mojej strony odbyło się bez sądu, podobno nie będzie
    przeszkód z widywaniem dziecka (choć wyprowadziłą sie blisko 250km i to już
    jest wystarczająca przeszkoda)

    dziecko jest utrzymywane od kilku miesięcy (ma niecałe 2 lata) na tzw.
    diecie Kwaśniewskiego (dużo tłuszczy, mało białka), z czym się zupełnie nie
    zgadzam

    czy jest to ingerowanie w moje prawo do decydowania o dziecku i jego
    przyszłości (żaden sąd nie odebrał mi praw rodzicielskich) i czy istnieją
    jakies legalne instrumenty do nakazania zaprzestania trzymania dziecka na
    diecie, która nie jest do końca poznana i której wpływ na tak młody
    oprganizm wcale nie musi byc pozytywny?

    pzdr

    Marcin

  • 2. Data: 2003-03-16 23:58:59
    Temat: Re: rozstanie, dziecko i odżywianie
    Od: "news" <p...@4...pl>

    prawa macie jednakowe (z pozoru) jednak dopoki dziecko jest przy matce to
    niewiele procz perswazji mozesz zdzialac.
    jedyna droga to orzeczenie lekarskie (najlepiej kilka niezaleznych) ze
    konkretnie ta dieta szkodzi zdrowiu tego konkretnego dziecka, nastepnie sad
    rodzinny i odpowiednie orzeczenie sadu, przy braku reakcji proba (rowniez w
    sadzie) ograniczenia wladzy rodzicielskiej matki, jako szkodliwej dla
    dziecka, kolejno przekazanie bezposredniej opieki tobie.

    dluuuga i ciernista droga (tymbardziej ze wzgledu na odleglosc i brak
    mozliwosci codziennego kontaktu), ale w nielicznych przypadkach skuteczna
    p.

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 3. Data: 2003-03-17 00:17:19
    Od: "indalo" <i...@p...fm>

    > prawa macie jednakowe (z pozoru) jednak dopoki dziecko jest przy matce to
    > niewiele procz perswazji mozesz zdzialac.
    > jedyna droga to orzeczenie lekarskie (najlepiej kilka niezaleznych) ze
    ale jak dziecko zaprowadzić do lekarza? to prawie niemożliwe - matka bedzie
    utrudniać jak tylko będzie mogła...

    > dluuuga i ciernista droga (tymbardziej ze wzgledu na odleglosc i brak
    > mozliwosci codziennego kontaktu), ale w nielicznych przypadkach skuteczna
    dzięki za wieści, droga ciernista - poza tym nie wiadomo jak dziecko
    zniesie te badania, lekarzy i sądy :(

  • 4. Data: 2003-03-17 07:43:13
    Od: "news" <p...@4...pl>

    w ten sposob chyba sam odpowiedziales sobie na to pytanie...
    jesli widzisz ze nie ma mozliwosci to chyba musisz sie z tym pogodzic, albo
    postawic wszystko na ostrzu noza: przeprowadzic sie aby miec mozliwosc
    czestego kontaktu z dzieckiem i mozliwosc zabieranie go do siebie, w
    konsekwencji obserwacje jego zdrowia i konsultacje z lekarzami, itd.
    co do utrudniania kontaktow z dzieckiem: jesli spelnisz wszystkie warunki
    (odpowiednie warunki mieszkaniowe, finansowe, swoje predyspozycje do
    wychowania dziecka) moze to byc punktem zaczepnym do rozpoczecia sprawy w
    sadzie (a przynajmniej KOPD lub inne instytucje zajmujace sie prawami
    dziecka) w celu urzedowego uregulowania kontaktow - ale wiadomo sprawy
    bardzo przewlekle a i roznie bywa z respektowaniem orzeczen.

> [...]
    bedzie
    > utrudniać jak tylko będzie mogła...
    > dzięki za wieści, droga ciernista - poza tym nie wiadomo jak dziecko

    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 5. Data: 2003-03-17 11:39:06
    Od: Jacek <optymal@Usun_to.polbox.com>

    NIe martw sie dieta Optymalna Kwasniewskiego.
    Sam ja stosuje ponad 5 lat i wiem ze nie jest niebezpieczna.
    Zauwaz ze pokarm matki jest bardziej zblizony do wysokotluszczowej diety
    niz te, ktore zaleca sie dzis oficjalnie.

    Jacek

  • 6. Data: 2003-03-17 14:40:09
    Temat: Odp: rozstanie, dziecko i odżywianie
    Od: "indalo" <i...@p...fm>

    > dziecka) w celu urzedowego uregulowania kontaktow - ale wiadomo sprawy
    > bardzo przewlekle a i roznie bywa z respektowaniem orzeczen.

    co to znaczy że róznie bywa z respektowaniem oorzeczeń?
    przybliż mi to jak możesz

  • 7. Data: 2003-03-17 17:27:38
    Od: "news" <p...@4...pl>

    chidzi mi o to ze nawet jesli sad wyda orzeczenie (korzystne dla ciebie np.
    codzienne widywania) to strona (matka dziecka) czasami moze nie chciec sie
    podporzadkowac i stosowac rozne wybiegi by postawic na swoim - musialbys w
    kolko sie odwolywac itp. ogolnie mowiac zawily i dlugotrwaly proces.
    wszystko rowniez zalezy ot tego, jak bardzo uda ci sie polubownie ustalic z
    kobieta warunki wzajemnej "wspolpracy".
    pzdr