    From: "news" <p...@4...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozstanie, dziecko i odżywianie
    Date: Mon, 17 Mar 2003 00:58:59 +0100

    prawa macie jednakowe (z pozoru) jednak dopoki dziecko jest przy matce to
    niewiele procz perswazji mozesz zdzialac.
    jedyna droga to orzeczenie lekarskie (najlepiej kilka niezaleznych) ze
    konkretnie ta dieta szkodzi zdrowiu tego konkretnego dziecka, nastepnie sad
    rodzinny i odpowiednie orzeczenie sadu, przy braku reakcji proba (rowniez w
    sadzie) ograniczenia wladzy rodzicielskiej matki, jako szkodliwej dla
    dziecka, kolejno przekazanie bezposredniej opieki tobie.

    dluuuga i ciernista droga (tymbardziej ze wzgledu na odleglosc i brak
    mozliwosci codziennego kontaktu), ale w nielicznych przypadkach skuteczna
    p.

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!