  • 1. Data: 2003-03-16 23:17:41
    Temat: prawo prasowe i po trosze autorskie
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Witam..

    Taki problem:

    Redakcja lokalnej gazety opublikowala dane osobowe osob startujacych w
    rajdzie samochodowym.
    Po pierwszym takim przypadku para startujaych, zglosila ustny sprzeciw
    (uzgodnienie z redaktorem) co do podawania w gazecie ich danych. Mimo to
    gazeta ponowanie to opublikowala (chodzi o imie, nazwisko, takze zdjecie na
    ktorych mozna ich rozpoznac).
    Czy zainteresowani moga zadac czegokolwiek od gazety?

    Osobiscie sadze ze nie, przynajmniej praktycznie...

    pozdrawiam
    mdr

  • 2. Data: 2003-03-17 05:32:30
    Temat: Re: prawo prasowe i po trosze autorskie
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorych mozna ich rozpoznac).
    > Czy zainteresowani moga zadac czegokolwiek od gazety?
    >
    > Osobiscie sadze ze nie, przynajmniej praktycznie...

    nie wypowiem sie w kwesti prawnej, tylko w takiej "na chlopski rozum" :)

    moim zdaniem ci co sie sprzeciwiaja sa jacys powaleni i to zdrowo, skoro
    biora udzial w imprezie publicznej, to powinni zdawac sobie sprawe z tego ze
    ich zdjecia i nazwiska moga byc wydrukowane przez organizatorow, czy gazety
    komentujace to wydarzenie, rozumialbym gdyby podali ich telefony i adresy,
    ale jesli to tylko imie nazwisko i zdjecie? to o co im chodzi? boja sie
    czegos?

  • 3. Data: 2003-03-17 10:39:06
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > ale jesli to tylko imie nazwisko i zdjecie? to o co im chodzi? boja sie

    Ludzie maja kompletnego zajoba na punkcie tych danych osobowych. Oczywiscie,
    ze gazeta moze relacjonowac zdarzenia a ta dwójka niech truchtem pedzi do
    jakiegos psychiatry. A ustawa tyczy sie czegos zupelnie innego.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-03-17 10:53:11
    Temat: Odp: prawo prasowe i po trosze autorskie
    Od: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b548as$oda$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > ze gazeta moze relacjonowac zdarzenia a ta dwójka niech truchtem pedzi do
    > jakiegos psychiatry. A ustawa tyczy sie czegos zupelnie innego.

    uczestnikow rajdu dotknela konsekwencja negatywna opublikowania ich danych..
    jaka?
    ojciec jednego z uczestnikow dowiedzial sie ze w rajdzie bral udzial jego
    samochod....;)

    pozdrawiam
    mdr

  • 5. Data: 2003-03-17 16:31:04
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaka?
    > ojciec jednego z uczestnikow dowiedzial sie ze w rajdzie bral udzial jego

    to juz jego problem, ze naduzywa cudzej wlasnosci :), powinien stary mu
    manto spuscic, na gola du.. ;)

  • 6. Data: 2003-03-17 18:15:34
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > danych..
    >
    > to juz jego problem, ze naduzywa cudzej wlasnosci :), powinien stary mu
    > manto spuscic, na gola du.. ;)

    Ha ha ha! Ale rajdowcy! Buhahaha !!! Nie no - historia niezla :-DDDD

    Depi.

  • 7. Data: 2003-03-17 20:44:21
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    SzerszeN wrote:
    [..[
    > to juz jego problem, ze naduzywa cudzej wlasnosci :),
    > powinien stary mu manto spuscic, na gola du.. ;)

    Bijesz swoje dzieci, czy też zamierzasz bić?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 8. Data: 2003-03-18 05:42:49
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Bijesz swoje dzieci, czy też zamierzasz bić?

    oczywiscie :) mam nawet specjalny zestaw pejczy na kazda okazje, pare palek,
    i specjalne uprzeze, ;)

    a tak na powaznie nie jestem zwolennikiem wychowania bezstresowego i uwazam,
    ze sa momenty kiedy dzieciak moze dostac klapsa w dupe, mowiac klapsa, mam
    dokladnie na mysli klapsa, a nie bicie pasem czy cos w tym guscie, ale
    dzieci poki co jeszcze sie nie dorobilem