  • 11. Data: 2006-08-27 18:38:55
    Temat: Re: rozprawa cywilna z udziałem osoby przebywającej za granicą
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Kocureq napisał(a):

    > Jesli ktos mieszkajacy w Austrii pozywa mnie w sprawie zycwilnej to czy
    > jest ustalone gdzie odbywa sie rozprawa?

    Z tego co wiem odbędzie się tam gdzie Ty mieszkasz.

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2006-08-27 20:30:08
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Kaja napisał(a):
    > Z tego co wiem odbędzie się tam gdzie Ty mieszkasz.

    To by mnie urzadzalo :)

    Ktos potwierdzi?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 13. Data: 2006-08-28 07:05:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kocureq* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > To by mnie urzadzalo :)
    >
    > Ktos potwierdzi?

    Potwierdzam, że niezupełnie.
    To zależy czego dotyczy przedmiot sporu i zależne jest od miejscowego
    ppm. I tak wg naszego prawa sprawy o nieruchomość w sądzie właściwym
    dla miejsca jego położenia, sprawy o zobowiązania bodajże wg miejsca
    wykonania zobowiązania itd.
    Szczegółów nie pamiętam - jestem na urlopie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 14. Data: 2006-08-28 10:08:45
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Olgierd napisał(a):
> [...]
    > ppm. I tak wg naszego prawa sprawy o nieruchomość w sądzie właściwym
    > dla miejsca jego położenia, sprawy o zobowiązania bodajże wg miejsca

    To i tak dobrze, "zobowiazanie" zostalo wykonane na nieruchomosci
    stojacej w Katowicach, jakos ta wycieczke przezyje.

    > Szczegółów nie pamiętam - jestem na urlopie ;-)

    Nie trzeba, wazne zeby ewentualna rozprawa odbyla sie w Polsce.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 15. Data: 2006-08-28 15:01:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Olgierd napisał(a):
    > Potwierdzam, że niezupełnie.
    > To zależy czego dotyczy przedmiot sporu i zależne jest od miejscowego
    > ppm.

    albo uregulowań europejskich i międzynarodowych

    KG

  • 16. Data: 2006-08-28 17:53:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *kam* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > albo uregulowań europejskich i międzynarodowych

    No tak, ppm ustępuje pierwszeństwa umowom i traktatom.