  • 1. Data: 2009-11-29 10:42:44
    Temat: Auto z komisu-gwarancja,rekojma
    Od: "m...@w...pl" <p...@v...pl>

    Witam
    Auto bedzie zakupione w komisie.Czy Sprzedajacy jest zobowiazany do udzielenia
    gwarancji, rekojmy i na jaki okres czasu ? Jezeli tak to czy wynika to z
    przepisow prawa,czy sa to odrebne ustalenia ze Sprzedajacym ?

    Pozdrawiam Leszek

  • 2. Data: 2009-11-29 16:17:04
    Temat: Re: Auto z komisu-gwarancja,rekojma
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    m...@w...pl pisze:
> [...]
    > gwarancji, rekojmy i na jaki okres czasu ? Jezeli tak to czy wynika to z
    > przepisow prawa,czy sa to odrebne ustalenia ze Sprzedajacym ?

    standardowo rekojmia jest na 2 lata, za zgoda storn moze zostac skrocona
    ale minimlanie do 1 roku,

    pzdrw,

  • 3. Data: 2009-11-29 18:23:34
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    > standardowo rekojmia jest na 2 lata, za zgoda storn moze zostac skrocona
    > ale minimlanie do 1 roku,

    Tyle, że trzeba zwrócić uwagę od kogo się kupuje bo często komisy tylko
    pośredniczą w sprzedaży, tzn. umowę podpisuje się z poprzednim
    właścicielem (osobą fizyczną).
    Niestety nie wiem czy osobę fizyczną obejmuje rękojmia.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2009-11-30 09:23:16
    Od: GK <g...@g...pl>

    Czeresniak pisze:

> [...]
    > właścicielem (osobą fizyczną).
    > Niestety nie wiem czy osobę fizyczną obejmuje rękojmia.

    Ostatnio pojawił się artykuł, warto przeczytać:
    http://skroc.pl/78eb