  • 11. Data: 2009-11-30 10:24:57
    Temat: Re: rozliczanie się z urzędem skarbowym dla osób pracujących w UE
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    andreas wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> napisał w
    > wiadomości news:heupjg$31i$1@online.de...

    > A komu ta informacja, poza urzędem meldunkowym, jest potrzebna?

    Urzedowi Skarbowemu?

    Chyba ze cos sie zmienilo.

    Czy np. pracujac i bedac zameldowanym w Polsce, moge zaplacic podatek w
    Luksemburgu, i nie przejmowac sie polskim fiskuem (umowa o unikaniu
    podwojnego opodatkowania)? Nie.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2009-11-30 10:32:28
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Czy np. pracujac i bedac zameldowanym w Polsce, moge zaplacic podatek w
    > Luksemburgu, i nie przejmowac sie polskim fiskuem (umowa o unikaniu
    > podwojnego opodatkowania)? Nie.

    Przejmować się można, ale domniemanie nieograniczonego obowiązku
    podatkowego na podstawie zameldowania, jest wzruszalne

  • 13. Data: 2009-11-30 15:46:41
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 30 Lis, 11:32, Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> wrote:

    > Przejmować się można, ale domniemanie nieograniczonego obowiązku
    > podatkowego na podstawie zameldowania, jest wzruszalne
    > --
    > Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman  www.rumpel.pl
    > "Bo jakbyś czytał od przodu to byłby to najzwyklejszy pamiętnik a tak
    > blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
    > piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak

    Czyli jak rozumiem nie ma się czym martwić i polski US mnie nie
    oskubie?

  • 14. Data: 2009-11-30 20:03:12
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    > Urzedowi Skarbowemu?
    >
    > Chyba ze cos sie zmienilo.

    O ile wiem, nic się nie zmieniło, bo nigdy US nie interesował się meldunkiem,
    ale zawsze interesował się miejscem zamieszkania.
    Oczywiście mówię o oficjalnym, zgodnym z prawem, stanowisku US a nie opinii
    jakiejś dziumdzi tam pracującej, której udało się brakiem meldunku wykurzyć
    wystraszonego i łykającego wszystko petenta.

    --
    andreas

  • 15. Data: 2009-12-01 09:18:45
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    b...@g...com pisze:

    > Czyli jak rozumiem nie ma się czym martwić i polski US mnie nie
    > oskubie?

    Próbować może, ale są dobre podstawy, zeby sie bronić. Co nie zmienia
    faktu, że jak się wymeldujesz, to im i ta podstawa odpadnie. Nie widzę
    zresztą dobrych powodów, żeby sie nie wymeldować.

  • 16. Data: 2009-12-02 04:28:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Czy np. pracujac i bedac zameldowanym w Polsce, moge zaplacic podatek w
    > Luksemburgu, i nie przejmowac sie polskim fiskuem (umowa o unikaniu
    > podwojnego opodatkowania)? Nie.

    Raczej odwrotnie.
    Pracujać w Luksemburgu i nie bedac zameldowanym w Polsce zapłacisz
    podatek w Polsce.

  • 17. Data: 2009-12-02 04:30:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...com wrote:

    > Czyli jak rozumiem nie ma się czym martwić i polski US mnie nie
    > oskubie?

    raczej oskubie i to z odsetkami,ale szczegóły u doradcy podatkowego

  • 18. Data: 2009-12-02 07:32:38
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    witek wrote:

    > Raczej odwrotnie.
    > Pracujać w Luksemburgu i nie bedac zameldowanym w Polsce zapłacisz
    > podatek w Polsce.

    A to jakas nowosc.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 19. Data: 2009-12-02 09:43:51
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > A to jakas nowosc.

    (zakladajac, ze zamieszkujemy rowniez w Luksemburgu).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org