  • 1. Data: 2006-04-17 10:40:49
    Temat: reta
    Od: mu<h...@h...com>

    Chcialem sie dowiedziec ile ludzi tu na forum ma rente z powodu schizofreni.I jak
    dlugo sa na tej rencie.Czy komisja zus zawsze wam dawala od reki rente czy
    dopiero po odwolaniu lub sadzie.Czy sa tu osoby ktorzy sie starali o rente a nie
    dostali.Prosze powiedzcie mi. Powiedzcie mi co mam mowic lekarzowi orzecznikowi.
    Jaka scieme powiedziec zeby mysleli ze jestem powaznie chory.Na ogol to sie zle
    czuje i nie nadaje sie do pracy.
    prosze pomozcie za miesiac mam komisje.
    pozdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-17 10:59:45
    Temat: Re: reta
    Od: "pem" <p...@g...pl>

    mu<h...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > .
    > Jaka scieme powiedziec zeby mysleli ze jestem powaznie chory.Na ogol to sie zle

    mi w zusie powiedzieli ze nawet jak ktos nie ma rak i nog to moze sie
    utrzymywac ze spiewu

  • 3. Data: 2006-04-17 11:23:49
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    mu napisał(a):
> [...]
    > Jaka scieme powiedziec zeby mysleli ze jestem powaznie chory.Na ogol to sie zle

    sądząc po tym co niektórzy tu wypisują, to pewnie parę osób by się
    znalazło :-P

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 4. Data: 2006-04-17 17:26:11
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e1vsf1$eem$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *pem* napisał(a):

    > mi w zusie powiedzieli ze nawet jak ktos nie ma rak i nog to moze sie
    > utrzymywac ze spiewu

    Jeśli to prawda co piszesz, to bym taką/takiego mądrale opluł. I nieistotne,
    że mam wszystkie członki.

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2006-04-18 08:37:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mu napisał(a):
> [...]
    > Jaka scieme powiedziec zeby mysleli ze jestem powaznie chory.Na ogol to sie zle

    napisz na priv do Leszka, udzieli wyczerpujacej odpowiedzi

  • 6. Data: 2006-04-25 17:02:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mu" <h...@h...com> napisał w wiadomości
    > Chcialem sie dowiedziec ile ludzi tu na forum ma rente z powodu
    > schizofreni.

    Jest tu pewien homofob z objawami schizofrenii. Ale nie wiem czy ma rentę.
    A tobie osobiście współczuję.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt