  • 1. Data: 2006-04-17 10:03:45
    Temat: wezwanie na policje- nie chca mnie
    Od: "Mariusz" <p...@n...grupe>

    Witam. Zlozylem skarge w prokuraturze i dostalem wezwanie na komende. Niestety nie
    moglem sie pojawic poniewaz termin mi nie
    odpowiadal. Zadzwonilem na komende i poprosilem o ustalenie nowego terminu. Podalem
    im daty kiedy jestem w kraju /nie mieszkam w
    Polsce/. Powiedziano mi ze nie ma zadnego problemu termin zostanie ustalony i ze mam
    czekac na wezwanie. Problem w tym ze minely juz
    3 tygodnie a oni dalej nie ustalili terminu przesluchania a ja w piatek przyjezdzam
    do Polski. Jak mam ich zmobilizowac do
    dzialania? Telefon na komende nic nie dal bo "osby ktura sie tym zajmuje nie ma..."

    a moze tak wystawic im rachunek za bilet lotniczy??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-17 13:50:51
    Temat: Re: wezwanie na policje- nie chca mnie
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Skoro to ty składasz zawiadomienie, to w twoim interesie jest stawić się w
    wyznaczonym terminie na przesłuchanie.
    Bo inaczej sprawa może zakończyc się odmową wszczecia postepowania wobec
    braku danych dostatecznie uzasadniających podejrzenie popełnienia
    przestepstwa.

  • 3. Data: 2006-04-18 09:27:11
    Od: "Mariusz" <p...@n...grupe>

    " jb" <j...@g...pl> wrote in message
    > Skoro to ty składasz zawiadomienie, to w twoim interesie jest stawić się w
    > wyznaczonym terminie na przesłuchanie.

    to co... mam sie pochlastac zeby przyjsc na to przesluchanie? wiem ze to jest w moim
    interesie ale mam prawo do zmiany daty. na
    samym zwiadomieniu pisze ze mam 7 dni na podanie przyczyny niestawienia sie. pozatym
    napisalem ze na komisariacie sami mi
    powiedzieli ze zmienia ta date bez problemu...

  • 4. Data: 2006-04-18 21:29:17
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

> [...]
    niestawienia sie. pozatym napisalem ze na komisariacie sami mi
    > powiedzieli ze zmienia ta date bez problemu...

    Telefon to żaden dowód. Nie dzwoń tylko pisz i to poleconym a
    najlepiej za potwierdzeniem odbioru.