  • 1. Data: 2006-04-17 10:09:25
    Temat: odwołanie darowizny
    Od: Asia<h...@o...pl>

    moja mama otrzymała darowiznę od swoich rodziców w formir mieszkania. Babcia
    juz nie żyje, żyje tylko dziadek i mieszka z nami. Mieszkanie przedmiot darowizny
    zostało sprzedane, oczywiscie za zgodą dziadka. Ale ostatnio dziadek ma jakies
    wymysły i może chciec cofnac darowiznie mojej mamie. Czy ma do tego prawo?
    I czy to prawda ze ma mozliwośc jej cofnięcia do 10 lat?
    oczywiscie musze powiedziec ze niema on wrunków uwłaczajacych godności
    ludzkiej mieszka w 2 pokojach, i nikt nie przystaje na jego życie ani zdrowie.
    Prosze o pomoc!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-17 13:33:49
    Temat: Re: odwołanie darowizny
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Asia wrote:
> [...]
    > ludzkiej mieszka w 2 pokojach, i nikt nie przystaje na jego życie ani zdrowie.

    Jeśli nie było rażącej niewdzięczności to nie może.
    To znaczy móc może, ale będzie to bezskuteczne.

  • 3. Data: 2006-04-18 09:10:08
    Od: Asia<h...@o...pl>

    Babcia

    > Jeśli nie było rażącej niewdzięczności to nie może.
    > To znaczy móc może, ale będzie to bezskuteczne.

    Dziekuje bardzo za odpowiedz
    czyli w zaden sposób tego nie może zrobic?
    co to znaczy móć moze, ale bedzie to bez skuteczne????
    to znaczy ze jezeli nie było rażącej niewdzięczności to oczywiscie może wnieść
    sprawe do sądu ale to bedzie bezskuteczne bo tak i tak tej sprawy nie wygra?????

    prosze o odpowiedz!!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-04-18 09:13:41
    Od: Asia<h...@o...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie co rozumie sie przez "rażąca niewdzięczność"???
    czy jest jakac definicja??
    i czy to prawda że można ją cofnąc przez 10 lat od daty obdarowania darowizną,
    bo tak powiedziałam mojemu dziadkowi Rodzina????

    Bede bardzo wdzięczna za odpowiedz!!1

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-04-20 06:02:42
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    razaca niewdziecznosc, to na przyklad nie wziecie pod dach jesli ma sie
    takie mozliwosci a tamta osoba stracila dach nad glowa z jakiejs
    przyczyny, lub stracila srodki do zycia, albo jesli mialo sie mozliwosc
    nie opiekowanie sie w okresie choroby taka osoba, albo wyglaszalo sie
    ublizajace, klamliwe poglady o tamtej osobie itp. to sa bardzo proste
    wyrazy niewdziecznosci, trzeba naprawde sie takiej osobie narazic lub
    zrobic jej krzywde inaczej sprawa upadnie, jeszcze do tego jak sprzedane
    zostalo mieszkanie za wiedza dziadka to jeszcze trudniej bedzie odzyskac
    to wiec raczej spokojna glowa

    --
    Pozdro
    Harry