  • 1. Data: 2004-08-10 08:43:38
    Temat: renta rodzinna + studia dzienne a praca na etat....
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam!

    Mam taki problem czy podejmujac prace na pelen etat (8h) przy umowie o
    prace ile moge zarabiac i w jakim stopniu to wplynie na rente... czy mi ja
    zawiesza czy tez nie ...
    czytalem ze moge dorobic do ok 1600 zl brutto, ale nie wiem jak to sie tyczy
    pracy na etat....

    Prosze o pomoc
    Pozdrawiam
    Kolin

  • 2. Data: 2004-08-11 07:55:13
    Temat: Re: renta rodzinna + studia dzienne a praca na etat....
    Od: "UlaPod" <u...@w...pl>

> [...]
    > zawiesza czy tez nie ...
    > czytalem ze moge dorobic do ok 1600 zl brutto, ale nie wiem jak to sie

    Ta kwota to 60 procent przeciętnego wynagrodzenia czyli teraz to tak około
    1680 brutto. Tak wywnioskowałam z poniedziałkowego dodatku w Gazecie
    Wyborczej. Poszukaj na www.gazeta.pl/praca tam powinno wszystko być.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-08-11 08:52:35
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    tak czytalem ta wyborcza, ale nie wiele jest tam o pracy na pelen lub pol
    etatu..
    i nie za bardzo wiem jak sie do tego odniesc...

    Dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam
    kolin