  • 1. Data: 2004-08-10 08:22:09
    Temat: Wojsko, komisja, proszę o pomoc...
    Od: "loki" <l...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich przyszłych prawników

    Po złozeniu wniosku w WKU o ponowną komisję lekarską, miałem ją w Powiatowej
    Komisji Lekarskiej. Nie wziałem na nia żadnych badań, itp bo uznałem że moje
    schorzenie - widoczne gołym okiem poważne skrzywienie kręgosłupa jest
    wystarczające. W składzie komisji siedziało paru misiów którzy tylko czekali
    aby dac im "cosik w łapkę". Potrzymali kategorię A, a dotakowo musiałem
    ponieśc koszty padań (pod 100 zł). Oczywiscie odwołem się od niej do
    Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej, na która juz zabrałem odp przeswietlenia,
    itp. Dostałem kat. D.
    Teraz meritum sprawy - czy mogę (artykuły i paragrafy) żadać od lekarzy
    którzy byli na 1 komisji zadośuczynienia finansowego za poniesione koszty
    oraz uszczerbek na zdrowiu pychicznym. Mam asa w rękawie (tak myślę) - matka
    leczyła sie kilkanascie lat, także przed moim urodzeniem w szpitalach
    psychiatrycznych, przez co przypuszczam, że będzie dośc łatwo poświadczyc
    prawdopodobieństwo podobnych schorzeń u mnie w sytuacjach stresowych na
    jakie zostałm narażony.

    btw. Gdzie i jak mozna zakwestionować fachowośc tych misków z 1 komisji???
    Bo jak przypuszczam przykładowo fakt czy super ekspres z miła checią by o
    tym napisali, gdybym im udostępnił wszystkie materiały, które posiadam. Ale
    wolałbym oczywiscie zyskac coś na tym ;) - czyli prosze o jakies propozyje
    na jakiej podstawie zaskarżyć lekarzy, etc.