  • 1. Data: 2004-08-10 07:49:46
    Temat: sytuacja w pracy - prawo pracy
    Od: "petresku" <p...@o...pl>

    Witam Grupowiczow,

    Sytuacja jest nastepujaca:

    - okres wypowiedzenia z pracy trwa do 30 listopada,
    - ostatni dzien swiadczenia pracy trwa do 30 wrzesnia,
    - odprawa w wysokosci 2 miesiecznej pensji

    Pytania:

    - czy pensje dostaje sie do konca listopada i dodatkowo odprawe ?
    - czy bedac na zwolnieniu otrzymuje sie pozniej odprawe ?
    - czy bedac na wypowiedzeniu np pod koniec listopada mozna sie "rozchorowac"
    ?

    Niestety latwo nie jest. Takie zycie.
    Beda wdzieczny za porady
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-08-10 07:59:05
    Temat: Re: sytuacja w pracy - prawo pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, petresku wrote:

> [...]
    >+ - okres wypowiedzenia z pracy trwa do 30 listopada,
    >+ - ostatni dzien swiadczenia pracy trwa do 30 wrzesnia,

    Hm... wróżek nie używają... a co w pażdzierniku i listopadzie:
    zaległy urlop ? 61 bumelek ? ;) Przecież to chyba najistotniejsza
    informacja :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-08-10 08:25:34
    Od: "petresku" <p...@o...pl>

    To sie ladnie nazywa ze jest sie na wypowiedzeniu ale bez swiadczenia pracy
    .. wiec wedlug mnie przelew i tak sie dostaje ale w pracy sie nie siedzi.
    Niezle.

  • 4. Data: 2004-08-10 09:45:17
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    petresku napisał(a):

    > To sie ladnie nazywa ze jest sie na wypowiedzeniu ale bez swiadczenia pracy
    > .. wiec wedlug mnie przelew i tak sie dostaje ale w pracy sie nie siedzi.
    > Niezle.

    A nie jest to czasem "zwolnienie grupowe"?

    3mcie się

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 5. Data: 2004-08-10 09:58:25
    Od: "petresku" <p...@o...pl>

    Niem wiem tak naprawde od ilu osob liczy sie zwolnienie grupowe.
    Zwolnili 5 a nazywa sie to na dokumencie:

    Wypowiedzenie z tytulu redukcji.

    Piotrek

  • 6. Data: 2004-08-10 16:26:32
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "petresku" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czy bedac na zwolnieniu otrzymuje sie pozniej odprawe ?
    > - czy bedac na wypowiedzeniu np pod koniec listopada mozna sie

    witaj Piotrek
    mam dwa pytania:
    1) napisales okres wypowiedzenia do 30.11 a ostatni dzien swiadczenia pracy
    30.09 - skad ta rozbieznosc ? to chyba raczej: okres wypowiedzenia 30.09 -
    okres wypowiedzenia to czas, jaki musi uplynac miedzy zlozeniem oswiadczenia
    woli strony o rozwiazaniu a rozwiazaniem tej umowy w nastepstwie zlozenia
    oswiadczenia woli
    jak pracodawca skrocil Ci okres - bo nalezal Ci sie dłuższy to zachodza
    przeslanki z art. 49 k.p.

    2) napisales ze w uzasadnieniu znalazl sie powod redukcja zatrudnienia
    no to przywalic z art. 10 z ustawy z dnia 13 marca 2003 r. o szczegolnych
    zasadach rozwiazywania z pracownikami stosunku pracy z przyczyn dotyczacych
    pracownikow - odprawa
    a moze w zakladzie pracy dochodzi do zwolnienia grupowego?

    poprawcie mnie jak sie myle :-) to calkiem prawdopodobne :-)
    pozdro