  • 1. Data: 2008-05-26 07:40:24
    Temat: rekojmia na urzadzenie, a na montaz?
    Od: "Michał Trych" <gg:2200099@nomail.pl>

    witam,
    może ktoś się orientuje, czy przy montażu urządzenia, zakładając, że
    producent daje 2 lata gwarancji, to czy rekojmia na montaż także jest dwa
    lata, czy nie ma czegoś takiego jak rękojmia na usługi?
    Chodzi mi o taką sprawę, że urządzenie się psuje, a osoba która je montuje,
    po roku czasu może skasować za usługę np dojazd, ew. robocizna ( urządzenie
    trzeba zdemontować i odesłać do serwisu - on naprawia i póżniej
    zamontować )?
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2008-05-26 18:34:34
    Temat: Re: rekojmia na urzadzenie, a na montaz?
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Użytkownik "Michał Trych" <gg:2200099@nomail.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > montuje, po roku czasu może skasować za usługę np dojazd, ew. robocizna
    > ( urządzenie trzeba zdemontować i odesłać do serwisu - on naprawia i
    Rękojmi dla osób fizycznych już od paru lat nie ma.
    Teraz jest "Niezgodność towaru z umową".
    Zapraszam do lektury:
    http://bip.zlotoryja.dolnyslask.pl/files/niezgodnosc
    .doc