  • 1. Data: 2008-05-25 21:10:13
    Temat: oszukany?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czy powiedzenie do kogos ze zostalem oszukany... a przez kogo nie wiem,
    wazne ze nie dostalem tego co powinienem moze byc kwalifikowane jako
    pomowienie ?
    i czy powiedzenie do kogos ze ta osoba mnie chyba oszukala to jest
    pomowienie ?

  • 2. Data: 2008-05-25 21:19:07
    Temat: Re: oszukany?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek pisze:

    > czy powiedzenie do kogos ze zostalem oszukany... a przez kogo nie wiem,
    > wazne ze nie dostalem tego co powinienem moze byc kwalifikowane jako
    > pomowienie ?

    Można pomówić tylko konkretna osobę.

    > i czy powiedzenie do kogos ze ta osoba mnie chyba oszukala to jest
    > pomowienie ?

    Czasem tak.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-05-26 00:05:53
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomowienie ?
    > i czy powiedzenie do kogos ze ta osoba mnie chyba oszukala to jest

    jeśli uderzyłęś w stół i odezwały się nożyce, to możesz spać spokojnie

    macso