  • 1. Data: 2008-05-25 21:44:19
    Temat: Szkoda komunikacyjna - rezygnacja
    Od: "Esteros" <e...@N...pl>

    Mam pytanie czysto teoretyczne (na razie). Czy jeżeli zgłosiłem w TU szkodę
    komunikacyjną w której jestem poszkodowany, to czy mogę się z tego
    zgłoszenia wycofać? Mam na myśli sytuację w której sprawca zastanawia sie
    nad możliwością pokrycia szkody z "własnej kieszeni". Tak czy inaczej i tak
    musiałby pokryć koszty naprawy, gdyz badanie alkotestem wykazało
    przekroczone stężenie alkoholu we krwi. Czy można się wycofać z takiego
    zgłoszenia?

    Pzdr

  • 2. Data: 2008-05-25 23:24:29
    Temat: Re: Szkoda komunikacyjna - rezygnacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Esteros" <e...@N...pl> napisał w wiadomości

    Oczywiście, że możesz się wycofać. Ale ja bym to zrobił dopiero po tym, jak
    poszkodowany da Ci te pieniądze.

  • 4. Data: 2008-05-26 09:50:41
    Od: "Esteros" <e...@N...pl>

    > Użytkownik "Esteros" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście, że możesz się wycofać. Ale ja bym to zrobił dopiero po tym,
    > jak poszkodowany da Ci te pieniądze.

    OK, rozumiem. Czy jest jakiś wzór umowy pomiędzy sprawcą, a poszkodowanym o
    odstąpieniu poszkodowanego do roszczeń spowodowanych wypadkiem? Chodzi o to,
    że sprawca musi dostać ode mnie poświadczenie po uregulowaniu sprawy
    finansowej, że nie będę rościł sobie prawa do odszkodowania. Chcę aby
    wszystko było OK i sprawca mógby być spokojny o to czy po otrzymaniu
    pieniędzy nie zgłoszę w ubezpieczalni szkody.

  • 5. Data: 2008-05-26 18:43:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > aby wszystko było OK i sprawca mógby być spokojny o to czy po otrzymaniu
    > pieniędzy nie zgłoszę w ubezpieczalni szkody.

    Facet przynosi gotówkę, a Ty na jego ręce dajesz pisemne oświadczenie, że
    zrzekasz sie roszczeń z tytułu odpowiedzialności za szkodę spowodowaną ...
    itd. On sobie to sam zanosi do ubezpieczyciela.