  • 1. Data: 2004-09-19 17:39:24
    Temat: reklamy na rynnie
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    no wlasnie tak mi upiekszono budynek. wiem ze to nielegalne (przypomnijcie
    paragraf, prosze). a moje pytanie: jesli to jest reklama konkretnej firmy to
    czy mozna ja uznac za sprawce czy trzeba sie samemu brac za gabke?

  • 2. Data: 2004-09-19 19:22:49
    Temat: Re: reklamy na rynnie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
    > no wlasnie tak mi upiekszono budynek. wiem ze to nielegalne (przypomnijcie
    > paragraf, prosze). a moje pytanie: jesli to jest reklama konkretnej firmy
    > czy mozna ja uznac za sprawce czy trzeba sie samemu brac za gabke?

    Art. 63a kw?

  • 3. Data: 2004-09-19 20:30:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Sep 2004 19:39:24 +0200, "pestifer"

    >no wlasnie tak mi upiekszono budynek. wiem ze to nielegalne (przypomnijcie
    >paragraf, prosze). a moje pytanie: jesli to jest reklama konkretnej firmy to
    >czy mozna ja uznac za sprawce czy trzeba sie samemu brac za gabke?
    z praktyki wiem, ze nalepianie ogloszen,reklam na slupach reklamowych
    bez zgody wlasciciela slupow konczylo sie na policji umorzeniem
    postepowania z powodu... niewykrycia sprawcy.

    Na reklamach wyraznie bylo podane kto sie reklamuje i z jakim towarem,
    ale osoba ta zeznala, ze zlecila wyklejenie reklam... (UWAGA!) blizej
    nieznanym sobie osobom (sic!) i nie jest w stanie wskazac komu...

    Bardzo mnie ciekawi w jaki sposob nastapilo rozliczenie miedzy
    zleceniodawca wyklejania a nieznanym mu z nazwiska (lub nazwy
    przedsiebiorstwa) wyklejajacym :(

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-09-19 20:40:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    No ale nawet, jak wyklejającego nie znają, to nie zmienia postaci rzeczy, że
    ponosi finansowe skutki jego działania. Zażądać usunięcia grożąc procesem.
    Może chwyci?

  • 5. Data: 2004-09-19 21:34:01
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

> [...]

    > ale osoba ta zeznala, ze zlecila wyklejenie reklam... (UWAGA!) blizej
    > nieznanym sobie osobom (sic!) i nie jest w stanie wskazac komu...

    To tylko w Polsce (ew. jescze w Rosji) może tak być...A na jakiej
    podstawie po kampaniach wyborczych to właśnie komitety wyborcze są
    odpowiedzialne za usuwanie materiałów ich działalności?

  • 6. Data: 2004-09-19 21:44:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Sep 2004 22:40:50 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >No ale nawet, jak wyklejającego nie znają, to nie zmienia postaci rzeczy, że
    >ponosi finansowe skutki jego działania. Zażądać usunięcia grożąc procesem.
    >Może chwyci?
    Sprawe prowadzi kancaleria adwokacka, wiec nie wiem na czym sie
    skonczylo i co sie dzieje w tej sprawie. Nie jestem osoba decyzyjna.
    Wiem tylko o tym co sie wydarzylo od chwili rozklejenia plakatow do
    decyzji policji o niewykryciu sprawcow :))

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2004-09-20 17:20:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Sep 2004 23:34:01 +0200, "Misiu" <l...@s...pl> wrote:

    >To tylko w Polsce (ew. jescze w Rosji) może tak być...A na jakiej
    >podstawie po kampaniach wyborczych to właśnie komitety wyborcze są
    >odpowiedzialne za usuwanie materiałów ich działalności?
    Domyslam sie ze na podstawie stosownej ustawy dot. wyborow. A te
    plakaty nie mialy nic wspolnego z wyborami tylko z jakas dyskoteka
    bodajze.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2004-09-21 07:54:20
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Misiu pisze:

    > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    To moze zapytaj reklamujaca sie firme cona to US ?

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-09-21 19:41:06
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    > Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Art. 63a kw?

    dzieki, znalazlem
    PS
    przy okazji dowiedzialem sie z nastepnego paragrafu, ze tabliczka z numerem
    nieruchomosci ma byc oswietlona.
    ciekawe. jak to rozumiec? moze byc oswietlona swiatlem odleglej latarni lub
    ksiezyca w pelni czy trzeba zamontowac oswietlenie?

  • 10. Data: 2004-09-21 19:52:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości

    rzecz oceny sądu. Nie słyszałem, by kogokolwiek za to ukarano. Ale jakby co,
    to latarnia moim zdaniem przechodzi, jeśli oświetla numer. Księżyc już nie,
    bo bywa pochmurno.