  • 1. Data: 2004-09-19 14:25:42
    Temat: problem z sąsiadem
    Od: "J@ck" <c...@w...pl>

    Witam. Mam problem z sąsiadem u którgo za płotem w bliskim sąsiedztwie
    mojego posadził kilka lat temu choinki.Dziś choinki się rozrosły i korzenie
    rozsadzają drogę wjazdową na moją posesje i podmurówke płotu. rozmowa nie
    daje nic bez skutku ( nic sobie nie robi z tego) Myśle że mając jakiś
    paragraf mógłym się na niego powałać i wystosowałbym wtedy doniej pismo o
    wycięcie choinek. Jako smaczek dodam ta pani ustawia wszytkich sąsiadów
    naokoło a kiedy coś dotyczy jej udaje "greka" Z góry za namiar na art.
    kodeksu cyw. lub inne wielkie dzieki.
    J@ck

  • 2. Data: 2004-09-19 15:40:38
    Temat: Re: problem z sąsiadem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J@ck" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    Może to - kodeks cywilny:

    Art. 150. Właściciel gruntu może obciąć i zachować dla siebie korzenie
    przechodzące z sąsiedniego gruntu. To samo dotyczy gałęzi i owoców
    zwieszających się z sąsiedniego gruntu; jednakże w wypadku takim właściciel
    powinien uprzednio wyznaczyć sąsiadowi odpowiedni termin do ich usunięcia.

  • 3. Data: 2004-09-19 15:44:04
    Temat: Re: problem z s=B1siadem
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > daje nic bez skutku ( nic sobie nie robi z tego) My=3Fle że maj=3Fc jaki=3F
    > paragraf mógłym się na niego powałać i wystosowałbym wtedy doniej pismo o

    Chyba juz tradycyjnie art 222 kc ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-09-19 16:51:52
    Od: "marik" <k...@p...com>

> [...]
    > wycięcie choinek. Jako smaczek dodam ta pani ustawia wszytkich sąsiadów
    > naokoło a kiedy coś dotyczy jej udaje "greka" Z góry za namiar na art.

    art 150 k.c. Można wezwać ją do usunięcia korzeni i gałęzi, które przechodzą
    na twój teren. Jeżeli w ciągu, powiedzmy, 7 dni roboczych się
    nie odezwie, możesz legalnie wyciąć to sam.

    marik