  • 1. Data: 2004-09-19 17:34:32
    Temat: przedmiot uzyty do przestepstwa
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    co sie dzieje w przypadku, gdy policja rekwiruje (czy jakkolwiek sie to
    nazywa) przedmiot wykorzystany do przestepstwa. np. telefon, samochod,
    mieszkanie, itd. czy jesli "przestepca" mial ktorys z tych przedmiotow w
    leasingu lub na raty, to wszystkie zobowiazania pozostaja bez zmian? czy
    taka osoba musi oddac samochod np. bankowi czy bank dalej kontaktuje sie z
    policyja, czy innym priokuriatorem?
    wybaczcie, ze pytam w tonie "co by bylo gdyby", ale ciekawi mnie, czy
    banki traca na kontaktach z przestepcami, czy tez wyciagaja co swoje jak
    gagatki juz odsiedza swoje - tylko czy w takim przypadku sprawa sie nie
    przedawnia czasem?

    --
    Psychik

  • 2. Data: 2004-09-19 19:19:02
    Temat: Re: przedmiot uzyty do przestepstwa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    jeśli narzędzie przestępstwa nie należy do sprawcy, to przeważnie sąd zwraca
    je bankowi.

  • 3. Data: 2004-09-19 20:09:06
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    > jeśli narzędzie przestępstwa nie należy do sprawcy, to przeważnie sąd
    > zwraca je bankowi.

    a jezeli nalezy: telefon + karta sim na abonament u umowa na czas
    okreslony?

    --
    Psychik

  • 4. Data: 2004-09-19 20:20:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a jezeli nalezy: telefon + karta sim na abonament u umowa na czas
    > okreslony?

    No to decyzja sądu. Kartę sim powinni oddać, bo jest zdaje się własnością
    operatora. Pytanie kiedy oddadzą. ale zawsze można iść do operatora i
    powiedzieć, że się ją utraciło. Dostaniesz nową. Aparat, to już niestety
    trzeba we własnym zakresie zdobyć.

  • 5. Data: 2004-09-19 21:39:39
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

> [...]

    > operatora i powiedzieć, że się ją utraciło. Dostaniesz nową. Aparat,
    > to już niestety trzeba we własnym zakresie zdobyć.

    moge sie mylic, ale jezeli numer byl wykorzystywany do prowadzenia
    dzialanosci przestepczej, to chyba powinien byc "zarekwirowany" w celu
    uniemozliwienia kontynuowania...

    --
    Psychik

  • 6. Data: 2004-09-19 22:08:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > moge sie mylic, ale jezeli numer byl wykorzystywany do prowadzenia
    > dzialanosci przestepczej, to chyba powinien byc "zarekwirowany" w celu
    > uniemozliwienia kontynuowania...

    No dobra. możemy "zarekwirować", ale kto będzie płacił abonament?

  • 7. Data: 2004-09-19 22:34:21
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    > No dobra. możemy "zarekwirować", ale kto będzie płacił abonament?

    i o to caly czas pytam...

    --
    Psychik

  • 8. Data: 2004-09-19 22:36:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > i o to caly czas pytam...

    No toż właśnie napisałem, że to bez sensu. Zgłoś operatorowi i weź nową
    kartę. Innego pomysłu nie mam.

  • 9. Data: 2004-09-20 06:02:18
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał: