  • 1. Data: 2004-09-19 15:55:56
    Temat: urojone groźby - sposób na pozbycie się niewygodnych?
    Od: "lestwr " <l...@N...gazeta.pl>

    Mam problem: mój były przełożony zgłosił na policje, że kierowałem do niego
    groźby karalne-co jest nieprawdą. Były ponieważ zrezygnowałem z tej pracy z
    powodu nieprzestrzegania przez niego kp (m.in. mobbing). Obecnie podjąłem
    pracę za granicą i chciałbym się już tylko z tego wyplątać. Obawiam się
    jednak, że może mieć świadków (byłych współpracowników), którzy potwierdzą
    nieprawdę. Szef związku zawodowego twierdzi, że ta osoba jest chora
    psychicznie i nic na to nie można poradzić. Jakie kroki prawne powinienem
    podjąć? Poradźcie!
    leester

  • 2. Data: 2004-09-19 18:20:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lestwr " <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie kroki prawne powinienem podjąć?

    Chwilowo żadne, bo nic nie możesz zrobić. Jeśli faktycznie zawiadomienie to
    złoży, to dopiero wówczas będzie można się zastanawiać jak się bronić. Skoro
    jesteś za granicą, to może być kłopot, bo nie będzie można z Tobą
    porozmawiać w trakcie czynności sprawdzających. Gdy przyjdzie wezwanie,
    niech rodzina go nie podejmuje, tylko zwróci z oświadczeniem, ze przebywasz
    za granicą. niech podadzą Twój adres tam.