    Date: Mon, 17 Nov 2014 10:31:08 +0100
    From: marek <marek@>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja i wymagany paragon

    Podobno od jakiegoś czasu paragon nie może być wymaganym dokumentem
    potwierdzającym zakup. Który paragraf to właściwie reguluje? Czytam
    artykuły o decyzjach UOKiK ale nie widzę tam aby powoływał się na jakiś
    kodeks. Czy zniesienie tego wymogu dotyczy również np. kwitka z
    terminala, i na przykład wystarczy sam wpis na określoną kwotę lub rzecz
    z wyciągu karty kredytowej? Czy jeśli bank wymaga ode mnie potwierdzenia
    z terminala, którego już nie posiadam, to mogę mu zamiast takiego
    potwierdzenia przedstawić miesięczny wyciąg transakcji kartą kredytową
    gdzie taka transakcja jest wyszczególniona (kwota, odbiorca)?

    Marek