  • Data: 2014-11-17 19:29:57
    Temat: Re: reklamacja i wymagany paragon
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-17 10:42, Robert Tomasik pisze:

    > Przepis mówi o dowodzie sprzedaży. Moze to być cokolwiek, na podstawie
    > czego da się dowieść, żeś ten przedmiot kupił u tego sprzedawcy. Paragon
    > jest dobrym dowodem, ale jak masz inny, to też przejdzie.

    Wiem, że już było, ale instytucje typu filharmonia/teatr z reguły
    wymagają przedstawienia paragonu przy zwrotach biletów, nawet przy
    zwrotach z powodu odwołania przedstawienia, chociaż sam bilet jako taki
    w oczywisty sposób był kupiony u tego sprzedawcy i nigdzie indziej.

    Nie wiem, czy ktoś próbował ten wymóg obalić - ja nie.

    MJ