  • 1. Data: 2002-05-11 08:37:09
    Temat: reklamacja (dluugie)
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl>

    A>W dniu 30.04. kupiłem kosiarkę. Zostałem poinformowany że autoryzowany
    serwis jest na miejscu
    B.>1 maja podczas koszenia rozkręciła się. i następnie zepsuła.
    C.>2 maja zawiozłem do reklamacji. Czekłem 40 minut zanim ktoś się nią
    zajął.Nie wziąłem ze sobą noża, ale na życzeniae dowiozłem. Pan stwierdził
    że nie naprawi bo na nożu są ślady (najwiękzy był poniżej 0,1 mmm)
    E.>Nie zgodziłem się z opinią. Poprosiłem o opinię rzeczoznawcy ,protokół z
    oględzin i pokwitowanie o oddaniu do naprawy.
    F.>Pan nie miał. dotowych protokołów. Poprosił żebym przyjechał 6 maja to
    będzie miał wszystko gotowe.
    G.>Przyjechałem - nic nie było. Odmówiono mi wydania protokołu z oględzin.
    Po kilkukrotnych wezwaniach otzrymałem świstek papieru o pozostawieniu
    kosiarki do naprawy.
    H.>Do 10 maja miała być opinia biegłego. Po przyjeździe okazało się że
    kosiarka nie była nawet rozkręcona. Opinii nie ma. A Pan przedstawia mi
    opinię swoją w której jest stek bzdur (jaki to ja byłem niegrzeczny itd...)
    I odmawia naprawy. Nie podpisałem ponieważ odmówiono mi komentarza i
    własnych uwag.
    Po prostu wyszedłem
    I.>Serwis gwarancyjny okazał się garażem z 1 kompletem kluczy.
    J> Chciałem sprawdzić przepisy prawa (rozporządzenie RM - podpowiedział mi
    klient sklepu). Na moje pytanie gdzie jest Pan odesłał mnie do urzędu.
    Zostałem bez kosiarki , bez kasy i olany totalnie. Głównie mam kaca
    moralnego.

    Coś moge jeszcze zrobić??
    CEzar

  • 2. Data: 2002-06-12 18:53:18
    Temat: Re: reklamacja (dluugie)
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Napsiz do mnie i...@h...pl 0505863673 POMOGE przynajmnie postaram sie DOminik
    i...@h...pl nie poie tylko i...@h...pl

  • 3. Data: 2002-06-12 18:55:57
    Od: <p...@p...onet.pl>

    najpier - termin kiedy oddales sprzet z reklamacja (rekojmia jesli niemiales
    dokumentu gwarancyjnego) od tego czasu czekaj cierpliwie na polecony (nie
    podawaj te. w zgloszeniu) 14 dni chyba ze w reklamacji dokumencie jest inaczej
    napisane po tym czasie MUSZA rozpatrzyc wg. roszczenia
    tak na predce napisane wiecej jesli chesz ringnij 0-505 863673Dominik