  • 1. Data: 2002-05-11 07:16:31
    Temat: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI !!!
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik Monika Fraczek <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abh16p$gf6$...@n...tpi.pl...

    > Szanowni Panstwo,
    >
    > Firma Expro pragnie zaprzeczyc informacja umieszczonym na tej liscie
    > dyskusyjnej przez uzytkownika o pseudonimie Ally a...@w...pl. Jak udalo
    nam
    > sie ustalic post ten zostal wyslany z numeru IP nalezacego do firmy IZI
    > oferujacej rowniez uslugi hostingowe.

    To jak wiadomo nie swiadczy, ze jest to ktos z firmy IZI, a jedynie, ze
    uzywa takiego IP. Wiekszosc maili w Polsce jest wysylanego z kont nie
    posiadajacych wlasnego IP.
    A wlasnie, a jaka jest domena firmy IZI.

    > Rowniez inne wiadomosci dotyczace
    > naszej rzekomej nieuczciwosci zostaly wyslane z komputerow konkurencji.

    No coz to taka grupa, ze w duzej mierze sa tu osby zajmujace sie mniej lub
    bardziej profesjonalnie internetem.
    Na grupiepl.comp.www ostatecznej grupy klientow i tak nie znajdziecie.
    Czy zatem sadzisz, ze inni nie maja prawa komentowac waszych metod i oceniac
    wasza "profesjonalnosc". To dobrze, ze pokazuja wasze zle strony, gdyz
    bedzie to ostrzezenie dla innych, co u was jest nie tak i trzeba kilka razy
    sprawdzic.

    > W celu zapewnienia maksymalnej ochrony naszym klientom nasz
    > system pocztowy wyposazony jest w skaner antywirusowy, ktory sprawdza czy
    > listach e-mail nie przesylane sa wirusy.

    To cytat z waszych materialow marketingowych. Jak widze ma pani problem z
    samodzielnym mysleniem.
    Moje pytanie:
    1. Czy informujecie Panstwo swoich klientow, ze taka ochrona jest gleboko
    niewystarczajaca i ze powinni miec na swoich komputerach skanujace dostep do
    sieci programy antywirusowe?

    Zreszta systemy tego typu sa delikatnie mowiac bardzo zawodne i moga miec
    charakter wrecz cenzurujacy, gdyz bedzie niedopuszczal niektorych form
    przesylki, sam znam takie, ktore uniemozliwiaja przeslanie programow
    wykonywalnych i grafiki, bo tu tez moga byc wirusy.
    Moje pytanie:
    2. Czy zawsze na 100% wiecie, ze to co zakwalifikowaliscie jako wirusy to sa
    rzeczywiscie wirusy?

    > W momencie wykrycia potencjalnie
    > zarazonej przesylki odbiorca informowany jest iz probowano do niego wyslac
    > e-mail z wirusem. Nadawca natomiast otrzymuje informacje iz wyslal e-mail
    > zawierajacy wirusa.

    Moja prosba:
    3.Czy mzoe Pani zamiescic tu dokladne tresci obu tych maili? Chcielibysmy je
    wszyscy ocenic!

    I kolejne pytanie:
    4. Czy sladem tych maili nie wystosowujecie do osob nie bedacych waszymi
    klientami, by korzystali z waszych uslug, bo macie takie niby swietne
    systemy skanujace, ktore ich uchronia, itd, itp, etc Czy tez na wyslanej
    informacji o wykryciu wirusa sie konczy?

    I ostatnie pytanie:
    5. Czy w przypadku wyslania przez was nieprawdziwej informacji, w wyniku
    ktorej odbiorca informacji poniosl koszty (znam przypadek niepotrzebnie
    poniesionych kosztow w ysokosci 10.000 zlotych) zwrocicie mu to koszty od
    razu czy dopiero po procesie sadowym (wtedy dojada jeszcze koszty sadowe)?

    Pzdr
    Sl@o

  • 2. Data: 2002-05-11 15:20:38
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...303.krakow.pl>

    W artykule <1...@2...17.170.5> Sl@0 napisał(a):
> [...]
    > posiadajacych wlasnego IP.
    > A wlasnie, a jaka jest domena firmy IZI.

    http://www.izi.com.pl/

    Odrobina pomysłowości.

> [...]
    > bedzie to ostrzezenie dla innych, co u was jest nie tak i trzeba kilka razy

    Cóż, krytyka każdemu się przyda, pod warunkiem, że jest to krytyka
    konstruktywna, a nie fałszywe oskarżenia wyssane z palca. Znasz
    definicję oszustwa? Proponuję lekturę słownika języka polskiego.

> [...]
    > przesylki, sam znam takie, ktore uniemozliwiaja przeslanie programow
    > wykonywalnych i grafiki, bo tu tez moga byc wirusy.

    To jest Twoja opinia, więc zaznacz to. Z poprzednich postów
    wnioskuję, że masz raczej średnie pojęcie o czym piszesz.

> [...]
    > razu czy dopiero po procesie sadowym (wtedy dojada jeszcze koszty sadowe)?

    Porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem. Na pewno Ci pomoże.

    --
    Winfried || wrzask@IRCNet
    mail: w...@3...krakow.pl, w...@d...vg http://violent.dream.vg

  • 3. Data: 2002-05-11 17:07:39
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik Jan Srzednicki <w...@n...303.krakow.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@s...303.krakow
    .pl...
    > W artykule <1...@2...17.170.5> Sl@0 napisał(a):

    Zadalem Panie strzednicki 5 (slownie: piec) konkretnych pytan. Nie
    otrzymalem nawet na jedno pytanie konkretnej odpowiedzi. Swiadczy to
    jednoznacznie o ukrywaniu prawdy przez firme EXPRO. Mysle, ze jednak metody
    zabronione w mysl ustawy. No chyba, ze doczekam sie odpowiedzi na konkretne
    piec pytan. Na wiekszosc z nich wystarczy odpowiedziec tak lub nie.

    Widze, ze Pan nie umie czytac, a wiec podaje je ponownie. Prawda broni sie
    sama. Oszust unika odpowiedzi:
    1. Czy informujecie Panstwo swoich klientow, ze ochrona na poziomie serwera
    jest gleboko niewystarczajaca i ze powinni miec na swoich komputerach
    skanujace dostep do sieci programy antywirusowe?

    2. Czy zawsze na 100% jestescie pewni, ze to co zakwalifikowaliscie jako
    wirusy to sa rzeczywiscie wirusy?
    3.Czy moze Pani zamiescic tu dokladne tresci obu tych maili? Chcielibysmy
    jewszyscy ocenic!
    4. Czy sladem tych maili nie wystosowujecie do osob nie bedacych waszymi
    klientami, by korzystali z waszych uslug, a jednym z kluczowych argumentow
    nie sa argumenty o jakoby swietnych systemach saknujacych firmy EXPRO? Czy
    tez na wyslanej informacji o wykryciu wirusa zawsze sie sie konczy?
    5. Czy w przypadku wyslania przez was nieprawdziwej informacji, w wyniku
    ktorej odbiorca informacji poniosl koszty gotowi jestesci zwrocicie
    niepotrzebnei poniesone koszty od razu czy dopiero po procesie sadowym
    (wtedy dojada jeszcze koszty sadowe)?

    A teraz sprawdz Pan lepiej nie tylko kodeks cywilny, ale i karny.
    Wciaz czekam na odpowiedz. Brak jasnych i pelnych odpowiedzi, a tym bardziej
    ich unikanie, jest jednoznacznym przyznaniem sie do winy. Jak widac
    przedstawiciele EXPRO czytaja to liste, a wiec i powinni umiec odpowiedziec.

    A co do odszkodowania, to wiem o czym mowie. Mysle, ze jest ono proste do
    wygrania. Sa swiadkowie, sa wystawione faktury dla firmy zajmujacej sie
    kontrola systemow, itd.

    Mysle, ze jakby dac odpowiedznie ogloszenie to znalazloby sie wiecej
    poszkodowanych. A wowczas dotyczyloby to wiekszych pieniedzy. Sa i inne
    sposoby - chociazby poinformowanie klientow EXPRO o doniesieniu do
    prokuratury, ktore moga zagrozic istnieniu firmy EXPRO i wskazac im
    alternatywne sposoby ratowania ich stalej bytnoci w Internecie - czesto po
    rewelacyjnych cenach. Prawda, ze to dobre sposoby :-)

    Pzdr
    Sl@0

  • 4. Data: 2002-05-11 19:10:51
    Temat: Re: UWAGA NA FIRME EXPRO - OSZUŚCI !!! Czy SI@0 == expierd ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    czytam sobie te bzdety wypisywane przez
    osobnika podpisującego sie "SI@0"
    i mam wrażenie ze expierd powrócił w nowej inkarnacji :)

    A kysz, a kysz
    opuść naszą grupę duchu nieczysty :)

    --
    Pozdrowienia

    Marek Dyjor członek http://gif.krakow.pl/
    Galeria: http://www.rednet.krakow.pl/~mdyjor/
    PlFoto: http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=mare
    kd
    m...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-05-11 20:37:44
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Sluchaj ty lamerski spamerze.
    Pomowienia to mozesz sobie slac ma swoja matke i ojca.

    Oczekuje natychmiastowych przeprosin
    i aby sie to wiecej nie powtorzylo.
    Waz kazde slowo ktore wypowiadasz bo nie jestes w knajpie ani na
    smietniku.

    Marek Dyjor wrote:

    > czytam sobie te bzdety wypisywane przez
    > osobnika podpisującego sie "SI@0"
    > i mam wrażenie ze expierd powrócił w nowej inkarnacji :)

    A kysz, a kysz
    opuść naszą grupę duchu nieczysty i lamerski spamerze
    Ja place za internet i nie chce czytac smieci.

    A jak masz problemy z samokontrola to szukaj konsultanta.

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.