  • 1. Data: 2002-05-11 07:17:45
    Temat: Re: Jeśli oskarżasz podaj dowód! (dotyczy listow wysylanych rzekomo przez EXPRO)
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    > Szanowny kolego!
    >
    > A ja znam osobę, która powiedziała, że ta osoba, która coś takiego dostała
    Cię
    > oszukała, ponieważ wcale nic takiego nie dostała!
    > Chcę przez to powiedzieć tylko: jeśli oskarżasz podaj dowód!
    > Zacytuj tego maila, podaj źródło a dopiero póżniej odsyłąj do prokuratury.
    > Czekam.

    Czyzbys byl z EXPRO???

    Nawet jesli to ciesze sie, ze sie w tym miejscu zgadzamy: wysylanie w takich
    formie maili ma charakter przestepczy i powinno byc zglaszane do prokuratury
    i do innych organow, ktore maja w statutowej roli zapisane walke z
    nieuczciwa konkurencja, a nastepnie monitorowac i lobbowac w celu
    zapewnienia "wywarcia jak najsilniejszych represji prawnych i karnych", nie
    tylko na bezposrednio wysylajacych takie maile, ale przede wszystkim
    odizolowania wladz takiej firmy od spoleczenstwa - moze byc na okres
    tymczasowy (24 miesiace).

    Pzdr
    Sl@o