eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja (dluugie) › reklamacja (dluugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed1.tpinternet.pl!news.task.gda.
    pl!not-for-mail
    From: "CEzar" <c...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja (dluugie)
    Date: Sat, 11 May 2002 10:37:09 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <abil6n$1it$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa81.szczytno.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1021106199 1629 213.77.169.81 (11 May 2002 08:36:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 May 2002 08:36:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:93028
    [ ukryj nagłówki ]

    A>W dniu 30.04. kupiłem kosiarkę. Zostałem poinformowany że autoryzowany
    serwis jest na miejscu
    B.>1 maja podczas koszenia rozkręciła się. i następnie zepsuła.
    C.>2 maja zawiozłem do reklamacji. Czekłem 40 minut zanim ktoś się nią
    zajął.Nie wziąłem ze sobą noża, ale na życzeniae dowiozłem. Pan stwierdził
    że nie naprawi bo na nożu są ślady (najwiękzy był poniżej 0,1 mmm)
    E.>Nie zgodziłem się z opinią. Poprosiłem o opinię rzeczoznawcy ,protokół z
    oględzin i pokwitowanie o oddaniu do naprawy.
    F.>Pan nie miał. dotowych protokołów. Poprosił żebym przyjechał 6 maja to
    będzie miał wszystko gotowe.
    G.>Przyjechałem - nic nie było. Odmówiono mi wydania protokołu z oględzin.
    Po kilkukrotnych wezwaniach otzrymałem świstek papieru o pozostawieniu
    kosiarki do naprawy.
    H.>Do 10 maja miała być opinia biegłego. Po przyjeździe okazało się że
    kosiarka nie była nawet rozkręcona. Opinii nie ma. A Pan przedstawia mi
    opinię swoją w której jest stek bzdur (jaki to ja byłem niegrzeczny itd...)
    I odmawia naprawy. Nie podpisałem ponieważ odmówiono mi komentarza i
    własnych uwag.
    Po prostu wyszedłem
    I.>Serwis gwarancyjny okazał się garażem z 1 kompletem kluczy.
    J> Chciałem sprawdzić przepisy prawa (rozporządzenie RM - podpowiedział mi
    klient sklepu). Na moje pytanie gdzie jest Pan odesłał mnie do urzędu.
    Zostałem bez kosiarki , bez kasy i olany totalnie. Głównie mam kaca
    moralnego.

    Coś moge jeszcze zrobić??
    CEzar




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1